Olivia's Moar skriver:
Må jeg godt spørge, hvordan vænnede du ham fra, at spise om natten ?
For det gør min pige (altså vågnet x antal gange om natten), og har ingen anelse hvordan jeg vænner hende fra den uvane .. For hun kan nemlig godt undværre mad om natten - men hun bruger ikke sut (desværre, men den gør hende sur) 
I starten troede jeg at Oliver var sulten, så gav ham jo bare bryst.. Og efter 3 mdr var jeg SÅ træt, at jeg ikke kunne hænge sammen.
Så det tog tid for mig at tage mig sammen til at sige stop, ville jo gerne gi ham, hvad han ville ha..
Men jeg lod farmand overtage, så den første nat, der vågnede han kl12 og ville ha bryst, så farmand op og fortælle lillemanden at han skulle sove nu, og kys kys og hvad man nu siger
De var vågne i ca 45 min, med 30 minutters gråd (ikke ulykkelig). Og tror det var sådan 2 gange den første nat.
Og 2. nat, var han vågen 2 gange igen, med 20 minutters gråd, og var vågen i 30 minutter.
Og den 3. nat havde han lært det
Han vågner dog stadig, men reglen er sådan nu at der ikke er bryst før efter kl.6. Og han får så bryst når han vågner om morgenen, så hygger vi i ca 30 minutter i vores seng 
Anmeld