Sujan skriver:
Jamen igen tak for svar... Vil fortsætte amningen til jeg selv og min datter føler det skal stoppe.. og ja hun kan jo sikkert godt klare sig uden en enkelt aften..
Så vil jeg ikke bekymre mig om det mere... Vil det bedste for min datter, og selvom andre mener det er bedst med flaske, har jeg en anden mening for os...
Synes bare folk kigger underligt på mig når jeg siger jeg stadig ammer øh ikke overvejer at stoppe..
Om morgenen er det fordi hun er sulten og så får hun lidt inden lur og inden hun bliver puttet om aftenen... Og enkelte gange for trøst.. hun slapper helt af og det gør jo at det også bliver en hygge stund.
Dejligt at høre 
Jeg ammer morgen, eftermiddag og aften, og hvis han vil ha mere om eftermiddagen end én gang, får han det. Og I weekenderne får han også inden middagslur og når han er stået op
Så der er fri bar 
Og man skal bare ignorerer hvad andre siger, der er også mange der spørg mig ofte, om jeg stadig ammer, og jeg siger stolt JA. Min kærestes mormor spurgte mig engang, om jeg så ville amme Oliver til at blev en stor dreng på 4-5 år, fordi jeg havde nævnt at jeg ville amme længe, og så sagde jeg da bare Ja, det kunne jeg godt finde på. (Bare for at være lidt på tværs - han skal selvfølgelig ikke ammes så længe
)
Og må indrømme at jeg også ammer ham offentligt, og han er jo en stor dreng, og for at undgå at nogle kigger mærkeligt på mig, retter jeg bare blikket mod min dejlige søn, og så må folk jo kigge 
Anmeld