Jeg hader det danske politi!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Racisme,ulovlig indtrængen,psykisk terror og forsøg på hærværk. Det burde bare betyde at de vil hjælpe og personen der er ansvarlig skal straffes. Men nej. Tænk at lære os det her. Vi er alene. Hvorfor,som en anden skriver,skulle vi  kontakte politiet en anden gang? Jeg er utryg og overvejer at skaffe en pistol. Hvis han kommer tilbage så skyder jeg ham og så må vi tage livet som det kommer. Jeg forstår virkelig ikke hvordan de her "hændelser" som politiet har kaldt det,ikke er nok. Skal mit barn dø. Skal jeg ligge livløs med blå mærker på hele kroppen. Skal jeg voldtages og igennem drabsforsøg fordi vi kun er "hændelser". Nej hvor er jeg skuffet. Min søn ville være politibetjent. Det gider han ikke. Han sagde i går at de ikke hjælper folk med at fange bad guys og det var jo derfor han ville være betjent. Tak til det danske politi for ingenting  Nu kan jeg gå og være bange i mit eget hjem. Tak politi. Tak

Det er tydeligt, at du er meget psykisk påvirket af situationen, men når du ikke har skrevet, hvad det mere specifikt drejer sig om, så er det svært at vurdere, om der er handlet korrekt og det er dine følelser og utryghed, der render af med dig, eller om der decideret er sket en vurderingsfejl.

Du skriver "racisme, ulovlig indtrængen, psykisk terror og forsøg på hærværk"? Når vi ikke ved, hvad der er sket, så ville alle 4 elementer med god ret kunne afvises af politiet, racisme og psykisk terror kræver vidner, forsøg på hærværk kræver beviser og tydelige spor, og ulovlig indtrængen kan gradueres temmeligt meget - det er nemlig ikke alt, du betragter som din privat-sfære, der rent juridisk er det (jeg har selv kørt en politisag, så ved det fra politiets egne jurister).

Jeg håber, at du finder tryghed i dit eget hjem igen, det må bestemt ikke være rart at have den følelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Her er politiet heldigvis troppet op når vi har haft brug for dem. Desværre kunne eller ville de ikke gøre noget ved vores nabo- der truede med at slå mig og min mand ihjel med sin kniv, de ville ikke gøre noget for at stoppe hans stofsalg, og de kunne ikke gøre noget ved at han gang på gang smadre vores ting, truer vores børn, banker sin kæreste og prøver at pudse sin hund på vores. Ja sørgeligt nok er det en junkie hund så selv om det er en rottweiler havde vores hund sgu nok brækket nakken på den hvis det var kommet dertil, og lur mig om så ikke vores hund var blevet forlangt aflivet. Vores boligselskab og private nabovagtværn hjalp mere end politiet. Jeg vælger at tro det er fordi de har travlt med større og vigtigere ting, og ikke bare er fordi de er ligeglade.
Jeg er ked af det du har været ude for.

Jeg syntes alt det folk skrier om er vigtige ting. Ting politiet skal hjælpe med. Jeg er overrasket over hvor lidt de hjælper. Det er godt at jeres boligselvskab kunne være der for jer når nu dem der skulle have været det drak kaffe istedet. Jeg har ikke indtrykket af at de hjælper. 

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det er tydeligt, at du er meget psykisk påvirket af situationen, men når du ikke har skrevet, hvad det mere specifikt drejer sig om, så er det svært at vurdere, om der er handlet korrekt og det er dine følelser og utryghed, der render af med dig, eller om der decideret er sket en vurderingsfejl.

Du skriver "racisme, ulovlig indtrængen, psykisk terror og forsøg på hærværk"? Når vi ikke ved, hvad der er sket, så ville alle 4 elementer med god ret kunne afvises af politiet, racisme og psykisk terror kræver vidner, forsøg på hærværk kræver beviser og tydelige spor, og ulovlig indtrængen kan gradueres temmeligt meget - det er nemlig ikke alt, du betragter som din privat-sfære, der rent juridisk er det (jeg har selv kørt en politisag, så ved det fra politiets egne jurister).

Jeg håber, at du finder tryghed i dit eget hjem igen, det må bestemt ikke være rart at have den følelse.

Jeg er meget påvirket. Det kan jeg ikke løbe fra...  Jeg vidste ikke at de her ting kunne gradbøjes. Nu ved jeg at det her er lovligt så nu er der intet der forhindre mig i at sørge for at han bliver udsat for det samme. Det er jo lovligt,det er ikke strafbart. Jeg er rystet. Det føles som om det ryster indeni mig? Hvordan endte det i din sag?

Anmeld

3. december 2012

Loa

Anonym skriver:

Racisme,ulovlig indtrængen,psykisk terror og forsøg på hærværk. Det burde bare betyde at de vil hjælpe og personen der er ansvarlig skal straffes. Men nej. Tænk at lære os det her. Vi er alene. Hvorfor,som en anden skriver,skulle vi  kontakte politiet en anden gang? Jeg er utryg og overvejer at skaffe en pistol. Hvis han kommer tilbage så skyder jeg ham og så må vi tage livet som det kommer. Jeg forstår virkelig ikke hvordan de her "hændelser" som politiet har kaldt det,ikke er nok. Skal mit barn dø. Skal jeg ligge livløs med blå mærker på hele kroppen. Skal jeg voldtages og igennem drabsforsøg fordi vi kun er "hændelser". Nej hvor er jeg skuffet. Min søn ville være politibetjent. Det gider han ikke. Han sagde i går at de ikke hjælper folk med at fange bad guys og det var jo derfor han ville være betjent. Tak til det danske politi for ingenting  Nu kan jeg gå og være bange i mit eget hjem. Tak politi. Tak

Vi bliver nød til at stole på at de gør hvad de kan, og tænke på at de med garanti får masser af sager og de derfor har fået af vide hvordan der skal prioriteres og hvordan sagerne skal håndteres. Jeg tror ikke den enkelte betjent får lov at træffe afgørelser i sager men ved oppe fra hvordan de skal håndtere de enkelte tilfælde...

Jeg er sikker på det ikke er et nemt job at være betjent og jeg giver til det danske politi og deres indsats!

Anmeld

3. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Enig. Det burde være sådan,men det er skræmmene at det ikke er sådan Hvordan har du det efter den oplevelse?

nu er det over 5år siden nu....

men jeg kan kun sige jeg er stadig rystet over det kunne ske..

men året efter var jeg mere eller mindre i chok.

1uge efter havde jeg det super men ugen efter gik det virkelig op for mig og har aldrig ført følte jeg var i en osteklokke men det følte jeg der og jeg var ved at tage min HG der det eneste jeg husker fra den uge var jeg have erhvervsøkonomi, jeg sad i en time kiggede ned i bogen og tænkte jamen du har jo ikke lavet noget og mere husker jeg ikke min krop holde simpelt op med at tænke og ja alt... det var skrækkeligt.... men idag har jeg det okay

Anmeld

3. december 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Så de smider også rapporter væk  Hvad kan det danske politi overhovedet? Det er jo helt håbløst med det i skriver. Hvorfor hjælper de ikke? 

Jeg tror ikke de gider. Men jeg får altid af vide det er fordi der ikke er mandskab til det og det tror jeg ikke på - det kan ikke altid være derfor.

Anmeld

4. december 2012

Weber

Anonym skriver:

Kan godt høre du er rigtig vred, men det hjælper dig desværre ikke. Og at din søn ikke længere vil være politibetjent har nok også noget med din vrede mod dem at gøre.

Lad endelig vær med at køb en pistol og skyd ham, det ville da være det dummeste at gøre. så skal dine børn leve uden deres mor.

Kan godt forstå det er super frustrende, men hvis du ingen beviser har, kan han jo ikke blive dømt, og så er der vel ingen grund til politiet skal bruge en hel masse ressourcer. Gå istedet på politistationen og anmeld hændelsen og personen. Så er der noget på ham.

snak med læge/psykolog/krisecenter og få bearbejdet tingene, så i kan komme videre. Det hjælper ikke at være indebrændt, selvom jeg godt ved det er det man har mest lyst til

Håber det bedste for dig og din familie og at i igen kan blive trygge og få en normal hverdag

Anmeld

4. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har jeg heldigvis kun gode erferinger med politiet. 

Men rigtig trist at dig og dine børn nu er utrygge. Vh stine

Anmeld

4. december 2012

miig1989

Synes det er trist, at nogen har så dårlige erfaringer med politiet ..

Jeg har kun haft gode erfaringer .. Vi har ringet et par gange til dem omkring husspetakler og der er de troppet op, bortset fra en gang, hvor politiet efterfølgende ringede til os, og spurgte om husspetaklet var over (det var det sidste gang de var kommet) ellers ville der komme en bil om lidt .. Desuden fik vi at vide, at vi bare skulle ringe igen, hvis der var noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.