Anonym skriver:
Racisme,ulovlig indtrængen,psykisk terror og forsøg på hærværk. Det burde bare betyde at de vil hjælpe og personen der er ansvarlig skal straffes. Men nej. Tænk at lære os det her. Vi er alene. Hvorfor,som en anden skriver,skulle vi kontakte politiet en anden gang? Jeg er utryg og overvejer at skaffe en pistol. Hvis han kommer tilbage så skyder jeg ham og så må vi tage livet som det kommer. Jeg forstår virkelig ikke hvordan de her "hændelser" som politiet har kaldt det,ikke er nok. Skal mit barn dø. Skal jeg ligge livløs med blå mærker på hele kroppen. Skal jeg voldtages og igennem drabsforsøg fordi vi kun er "hændelser". Nej hvor er jeg skuffet. Min søn ville være politibetjent. Det gider han ikke. Han sagde i går at de ikke hjælper folk med at fange bad guys og det var jo derfor han ville være betjent. Tak til det danske politi for ingenting 
Nu kan jeg gå og være bange i mit eget hjem. Tak politi. Tak
Det er tydeligt, at du er meget psykisk påvirket af situationen, men når du ikke har skrevet, hvad det mere specifikt drejer sig om, så er det svært at vurdere, om der er handlet korrekt og det er dine følelser og utryghed, der render af med dig, eller om der decideret er sket en vurderingsfejl.
Du skriver "racisme, ulovlig indtrængen, psykisk terror og forsøg på hærværk"? Når vi ikke ved, hvad der er sket, så ville alle 4 elementer med god ret kunne afvises af politiet, racisme og psykisk terror kræver vidner, forsøg på hærværk kræver beviser og tydelige spor, og ulovlig indtrængen kan gradueres temmeligt meget - det er nemlig ikke alt, du betragter som din privat-sfære, der rent juridisk er det (jeg har selv kørt en politisag, så ved det fra politiets egne jurister).
Jeg håber, at du finder tryghed i dit eget hjem igen, det må bestemt ikke være rart at have den følelse.

Anmeld