Jeg hader det danske politi!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2012

hesøth

Anonym skriver:

At en gerningsmand kan slippe afsted med at være sådan her,det har mine børn jo set nu 

Jamen har du anmeldt ham for trusler (eller hvad det nu præcist er, der er sket?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hvis du er alene med børnene ville jeg overveje at kontakte et krisecentre og høre dem, om de kan hjælpe jer! De er jo vant til at håndterer børn der har set grimme ting!

Og ellers ville jeg, som andre skriver kontakt lægen med det samme, så l kan få noget hjælp til at håndtere det!

Min kæreste var på arbejde da han brød ind,så jeg er ikke alene hele tiden. Lige nu er jeg. Det er første gang jeg er alene siden "hændelserne" og jeg kan ikke lide at være her. Hver gang jeg høre lyde er jeg sikker på at det er HAM  krisehjælp til børn.. Siger man det til lægen. Der er 3 børn involveret 

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Jamen har du anmeldt ham for trusler (eller hvad det nu præcist er, der er sket?)

Ja,men politiet har vurderet at der ikke er sket nok. Med andre ord: Vi lever. Havde vi nu været døde havde han sikkert også kun fået et par år 

Anmeld

3. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Min kæreste var på arbejde da han brød ind,så jeg er ikke alene hele tiden. Lige nu er jeg. Det er første gang jeg er alene siden "hændelserne" og jeg kan ikke lide at være her. Hver gang jeg høre lyde er jeg sikker på at det er HAM  krisehjælp til børn.. Siger man det til lægen. Der er 3 børn involveret 

Øv det er ikke sjovt! Er det en du kender? For jeg ville med det samme sørge for at han blev anmeldt! Det kan du gøre pr. telefon eller ved at møde op på stationen!

Jeg vil tro, at du kan snakke med lægen om det, ellers må du have fat i din sagsbehandler!

Hvis børnen går i institution eller skole så husk at give besked der, så personalet kan være ekstra opmærksom!

Anmeld

3. december 2012

hesøth

Anonym skriver:

Ja,men politiet har vurderet at der ikke er sket nok. Med andre ord: Vi lever. Havde vi nu været døde havde han sikkert også kun fået et par år 

Altså nu tror jeg det er helt normalt at man ikke bliver fængslet for trusler. Bare du har anmeldt ham, så ser de strengere på det ved gentagelse....

Jeg kan godt forstå det er frustrerende for jer.

Anmeld

3. december 2012

wamse

Jeg er ked af at høre hvad i er igennem

Jeg har kun oplevet politiet som værende meget kompetente, når jeg har haft brug for det.

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Øv det er ikke sjovt! Er det en du kender? For jeg ville med det samme sørge for at han blev anmeldt! Det kan du gøre pr. telefon eller ved at møde op på stationen!

Jeg vil tro, at du kan snakke med lægen om det, ellers må du have fat i din sagsbehandler!

Hvis børnen går i institution eller skole så husk at give besked der, så personalet kan være ekstra opmærksom!

Ja jeg ved hvem han er  Vi har en samtale i morgen. jeg har ikke fortalt hvad det handler om,men jeg er spændt på hvordan de vil gribe det an. Der er ingen reaktion som vi står nu,men min veninde siger at den sagtens kan komme om 1 måned... Mine stakkels børn 

Anmeld

3. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Hvorfor klage hvis det ikke hjælper. Jeg er ked af at læse det du skriver

Ja nemlig aldrig mere klage over dem.. jeg har spilt min tid og det eneste jeg bad om var en alm ting kom og lige se til dem evt få en af dem med og sov rusen ud og ja måske gør i det 100gange men det er 1000 gange bedre ind et mord

Anmeld

3. december 2012

TeamRocket

Her er politiet heldigvis troppet op når vi har haft brug for dem. Desværre kunne eller ville de ikke gøre noget ved vores nabo- der truede med at slå mig og min mand ihjel med sin kniv, de ville ikke gøre noget for at stoppe hans stofsalg, og de kunne ikke gøre noget ved at han gang på gang smadre vores ting, truer vores børn, banker sin kæreste og prøver at pudse sin hund på vores. Ja sørgeligt nok er det en junkie hund så selv om det er en rottweiler havde vores hund sgu nok brækket nakken på den hvis det var kommet dertil, og lur mig om så ikke vores hund var blevet forlangt aflivet. Vores boligselskab og private nabovagtværn hjalp mere end politiet. Jeg vælger at tro det er fordi de har travlt med større og vigtigere ting, og ikke bare er fordi de er ligeglade.
Jeg er ked af det du har været ude for.

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Ja nemlig aldrig mere klage over dem.. jeg har spilt min tid og det eneste jeg bad om var en alm ting kom og lige se til dem evt få en af dem med og sov rusen ud og ja måske gør i det 100gange men det er 1000 gange bedre ind et mord

Enig. Det burde være sådan,men det er skræmmene at det ikke er sådan Hvordan har du det efter den oplevelse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.