Jeg hader det danske politi!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2012

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Tror du har glemt at skrive hvad der er sket.

Men hvis der er nogen der har forvoldt jer skade, så tager i forbi skadestuen eller egen læge og få lavet en rapport og så anmelder overfaldet hos politiet bagefter. 

I dagens Danmark kommer politiet desværre ikke altid ud til en når man har brug for det, men man kan altid anmelde sager/episoder/personer hos politiet.

Håber dig og din familie har det godt

Jeg har i stikord skrevet hvad det handler om. Vi har det ikke godt. Vi er her endnu,men vi har det ikke godt. Føler os ikke trygge eller sikre,så er det svært at have det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

vi har også en gang oplevet politiet ikke kom da de skulle

et par inde ved siden af os skændes og han slog kæresten i gulvet (de er narkomaner)

de har boede der 2år og jeg har boede det sted i 2år... og ringer til politiet om de ikke lige vil komme ud og tjekke om alt er okay fordi jeg er urolig... (nej det kan de ikke for de har ikke mandskab nok kl var 9.30)

der efter bliver der så stille kl 17.30 skriger de igen ude i den anden gang og jeg kommer ud i gangen og wow hvad ser jeg manden slår en ven der er på besøg ihjel

jeg skriver en klage over politiet men lige lidt hjalp det

Hvorfor klage hvis det ikke hjælper. Jeg er ked af at læse det du skriver

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Jeg syntes det er svært når du ikke skriver om det f.eks er indbrud eller hvad der nu er sket.

Men nu har jeg selv stået i situationer hvor jeg skulle bruge politiet, og nej de er virkelig intet værd.

Vi havde indbrud for måske 4 år siden, og politiet havde ikke tid til at komme ud, jeg skulle skælde og smelde for at der kunne komme en og gøre sådan at vi kunne lukke vores hoveddør - hvis ikke så skulle vi sove for åben dør  Døren var sparket ind og kunne overhovedet ikke lukkes.

Når jeg så anmelder det til forsikringen så skal de bruge politirapporten, jeg ringer så til politiet for at få rapporten, men sjovt nok så ved de ikke hvor rapporten er og den eneste grund til at de fandt den var fordi at jeg sagde at der var én ude og lave vores dør. Uden politirapporten ville vi stå med en regning og vi ville ikke få noget fra vores forsikring  Det er sku grotesk, jeg kunne ligeså godt have føjet politiet den nat og så stå uden nogen form for sikkerhed bagefter - godt at jeg brokkede mig!

En anden gang ringede jeg fordi jeg kunne se at en lade var ved at blive brandt ned, der stod 2-3 unge og legede med ild og tændte en masse tørt græs og andet. Jeg ringede 112 og fortalte dem at nogen var ved at sætte ild til en lade.
Deres svar var, jamen kan du så ikke lige gå over og bede dem om at lade være og så sender vi en vogn hvis vi får tid  

Jeg var målløs, jeg stod 100 m væk og kunne ikke se størrelsen på de unge, de kunne ligså nemt være 10 år som de kunne være 15 år - ja og for den sags skyld kunne de jo være truende og have våben 

Nu har jeg det bare sådan at jeg gider faktisk ikke og ringe til politiet igen - de gider jo ikke hjælpe alligevel..

Så de smider også rapporter væk  Hvad kan det danske politi overhovedet? Det er jo helt håbløst med det i skriver. Hvorfor hjælper de ikke? 

Anmeld

3. december 2012

hesøth

Anonym skriver:

Jeg har i stikord skrevet hvad det handler om. Vi har det ikke godt. Vi er her endnu,men vi har det ikke godt. Føler os ikke trygge eller sikre,så er det svært at have det godt

Men du kan da altid tage på politistationen og indgive en anmeldelse - Det er da ikke politiet, der bestemmer om du må det!

Er det fordi de ikke kom ud til jer, da I ringede efter dem, eller hvad er det præcist du er skuffet over?

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

Baby2påvej skriver:

Har desværre alsrig oplevet at politiet ikke har villet hjælpe.. Engang var der en bil som ikke havde fået trukket håndbremsen op at en lille vej, ind til vores gård. Den var trillet tilbage og ind i en anden bil, og ingen kunne komme forbi. Vi ringede til politiet og så kom de og sørgede for at rette mand blev kontaktet og bilen blev fjernet.

Det er djeligt at du kun har gode oplevelser  men dem er der åbenbart for få af 

Anmeld

3. december 2012

mn

Anonym skriver:

Vi har oplevet noget grimt i går,men fordi ingen af os er slemt tilskadekommende eller døde så anses det åbenbart ikke for at være nok. Hvad gør man når politiet ikke hjælper. Det er jo dem der skulle gøre vi var trygge i en situation som dette  Det virker til at man som gerningsmand kan gøre alt bare folk ikke dør eller kommer fysisk til skade! ??? Kan det være rigtigt at vi selv skal skaffe hjælp for nu ved vi at man ikke bliver straffet for at gøre mod andre som vi blev udsat for i går ??? Ville i kontakte en advokat og ligge sag an mod modpart eller ville i bare lade som om det her aldrig var sket? Jeg er så skuffet over politiet! Nu er jeg bange,for det var dem der skulle være der når man havde brug for det! Nu har vi børn (ikke teens men gamle nok til at forstå alt der skete i går) og nu har de set at politiet ikke hjælper når man har brug for det! De er utrolig bange og vi kan ikke stille noget op................eller kan vi? Svar ønskes 

Nu kender jeg ikke reglerne så grundigt, men er i ikke stadig berettiget til krisehjælp igennem politiet? ellers så gå til lægen og få en henvisning til psykolog hvis i ikke er berettiget til det andet. Uanset hvad så synes jeg i skal søge hjælp hvis i føler jeg utrygge.

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Men du kan da altid tage på politistationen og indgive en anmeldelse - Det er da ikke politiet, der bestemmer om du må det!

Er det fordi de ikke kom ud til jer, da I ringede efter dem, eller hvad er det præcist du er skuffet over?

At en gerningsmand kan slippe afsted med at være sådan her,det har mine børn jo set nu 

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Tjaa, jeg har skullet ringe til politiet en gang,og det var fordi at jægerne godt mener de må gå i vores baghaver og skyde dyr, men det må de ikke.. Deres svar var at der ikke var en patrulje i nærheden, men de sendte en så snart de kunne..

Den kom så 7 timer efter vi havde ringet og jægerne var selvfølgelig sporløst forsvundet fordi de opdagede at vi tog billeder af dem..

Hvad!?? Det må slet ikke ske ! 7 timer  Nejnejnej 

Anmeld

3. december 2012

tarkoflen

Hvis du er alene med børnene ville jeg overveje at kontakte et krisecentre og høre dem, om de kan hjælpe jer! De er jo vant til at håndterer børn der har set grimme ting!

Og ellers ville jeg, som andre skriver kontakt lægen med det samme, så l kan få noget hjælp til at håndtere det!

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

metteswn skriver:

Nu kender jeg ikke reglerne så grundigt, men er i ikke stadig berettiget til krisehjælp igennem politiet? ellers så gå til lægen og få en henvisning til psykolog hvis i ikke er berettiget til det andet. Uanset hvad så synes jeg i skal søge hjælp hvis i føler jeg utrygge.

Det ved jeg ikke om vi er berettiget til? Selv hvis vi er så kan han gå glad rundt ustraffet for det vi har oplevet. Det kan selv 100timers krisehjælp ikke ændre på. Jeg e rbange for at jeg ikke vil føle indre ro igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.