Anonym skriver:
Vi har oplevet noget grimt i går,men fordi ingen af os er slemt tilskadekommende eller døde så anses det åbenbart ikke for at være nok. Hvad gør man når politiet ikke hjælper. Det er jo dem der skulle gøre vi var trygge i en situation som dette
Det virker til at man som gerningsmand kan gøre alt bare folk ikke dør eller kommer fysisk til skade! ??? Kan det være rigtigt at vi selv skal skaffe hjælp for nu ved vi at man ikke bliver straffet for at gøre mod andre som vi blev udsat for i går ???
Ville i kontakte en advokat og ligge sag an mod modpart eller ville i bare lade som om det her aldrig var sket? Jeg er så skuffet over politiet! Nu er jeg bange,for det var dem der skulle være der når man havde brug for det! Nu har vi børn (ikke teens men gamle nok til at forstå alt der skete i går) og nu har de set at politiet ikke hjælper når man har brug for det! De er utrolig bange og vi kan ikke stille noget op................eller kan vi? Svar ønskes 

Jeg syntes det er svært når du ikke skriver om det f.eks er indbrud eller hvad der nu er sket.
Men nu har jeg selv stået i situationer hvor jeg skulle bruge politiet, og nej de er virkelig intet værd.
Vi havde indbrud for måske 4 år siden, og politiet havde ikke tid til at komme ud, jeg skulle skælde og smelde for at der kunne komme en og gøre sådan at vi kunne lukke vores hoveddør - hvis ikke så skulle vi sove for åben dør
Døren var sparket ind og kunne overhovedet ikke lukkes.
Når jeg så anmelder det til forsikringen så skal de bruge politirapporten, jeg ringer så til politiet for at få rapporten, men sjovt nok så ved de ikke hvor rapporten er og den eneste grund til at de fandt den var fordi at jeg sagde at der var én ude og lave vores dør. Uden politirapporten ville vi stå med en regning og vi ville ikke få noget fra vores forsikring
Det er sku grotesk, jeg kunne ligeså godt have føjet politiet den nat og så stå uden nogen form for sikkerhed bagefter - godt at jeg brokkede mig!
En anden gang ringede jeg fordi jeg kunne se at en lade var ved at blive brandt ned, der stod 2-3 unge og legede med ild og tændte en masse tørt græs og andet. Jeg ringede 112 og fortalte dem at nogen var ved at sætte ild til en lade.
Deres svar var, jamen kan du så ikke lige gå over og bede dem om at lade være og så sender vi en vogn hvis vi får tid

Jeg var målløs, jeg stod 100 m væk og kunne ikke se størrelsen på de unge, de kunne ligså nemt være 10 år som de kunne være 15 år - ja og for den sags skyld kunne de jo være truende og have våben 
Nu har jeg det bare sådan at jeg gider faktisk ikke og ringe til politiet igen - de gider jo ikke hjælpe alligevel..
Anmeld