Den der sut...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2012

Loa

camilladyhr skriver:

Jeg har en papdatter på 4 og hun har brugt sutten til for nogle måneder siden hos os, men hos hendes mor bruger hun den stadig hele tiden, nat og dag. På hende kan man sagtens se at hendes tænder er ved at tage skade af det. 

Jo jo men Isabella er altså kun 2..... Selvfølgelig er jeg helt obs på hun ikke skal have den så meget at hendes tænder tager skade, men så længe hun ikke er større....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

Loa

Baby2påvej skriver:

Min veninde er tandplejer og siger at fra 3 års alderen skal sutten væk, da den dér kan gøre skade på tænderne.

Så indtil da har vores pige også hendes ved behov. Vi kæmper også med at hun godt vil have den tit, og som regel hvis vi fjerner hendes ynglingsbamse glemmer hun også sutten. I dp har hun den kun når hun sover.

Havde faktisk også en forestilling om at hvis hun ikke selv havde smidt den inden, så gjorde vi det når hun kom i BH... Tænker det måske er nemmere når hun er sammen med andre store børn som heller ikke har sut.....

Men indtil da er hun stadig mors lille pige

Anmeld

1. december 2012

2babygirls

Loa skriver:

Havde faktisk også en forestilling om at hvis hun ikke selv havde smidt den inden, så gjorde vi det når hun kom i BH... Tænker det måske er nemmere når hun er sammen med andre store børn som heller ikke har sut.....

Men indtil da er hun stadig mors lille pige

Lige nu går jeg også mere op i at opfylde min datters behov, fremfor hvad alle andre mener og synes om sutten.

Lillesøster kommer når hun er ca 2.4 så det kan ikke svare sig at tage den væk nu.
Tror vi gør det omkring påske/sommer, hvor vi også vil træne toilet mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.