Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Thea brugte kun sin sut, når hun sku sove. Hun bed heller ik om den på andre tidspunkter. Hun smed sutten før hun blev 3 år.
Alberte brugerborgås kun sut, når hun ska sove. Tænker ik hun rigtig har brug for den ellers. Hun er snart 5 mdr. Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Hej Alle.. Jeg vil lige starte med at sige jeg ikke mener noget ondt. Vil bare gerne høre hvorfor!Det jeg vil høre er hvor meget har jeres barn sin sut?Elias har sin sut når han sover, og ikke rigtig på andre tidspunkter.Selvfølgelig hvis han er syg eller har slået sig meget. Men jeg ser de andre børn i DP ta deres sut, lige med det samme deres forældre træder ind af døren. Elias får altså ikke sin sut bare fordi jeg kommer.. Jeg forstår ikke helt hvorfor det er sådan..Hvordan er det hjemme hos jer??Husk det er snart jul så lad os være glade i denne tråd
Hej Alle.. Jeg vil lige starte med at sige jeg ikke mener noget ondt. Vil bare gerne høre hvorfor!Det jeg vil høre er hvor meget har jeres barn sin sut?Elias har sin sut når han sover, og ikke rigtig på andre tidspunkter.Selvfølgelig hvis han er syg eller har slået sig meget. Men jeg ser de andre børn i DP ta deres sut, lige med det samme deres forældre træder ind af døren. Elias får altså ikke sin sut bare fordi jeg kommer.. Jeg forstår ikke helt hvorfor det er sådan..Hvordan er det hjemme hos jer??Husk det er snart jul så lad os være glade i denne tråd
Jeg indrømmer helt ærligt at min datter får den lige så snart vi træder ind af døren i vuggestuen og hun ser sin far... Jeg havde næsten vænnet hende af med den da jeg skulle på arbejde igen efter barslen Men lige så snart hun ser sin far = sut.
Jeg tager den fra hende lige så snart hun er hjemme - men faderen kan ikke stå for hendes øjne, og straks finder han den og propper den i munden på hende Så er jeg lige vidt....
Hun er 2 nu. Jeg er i gang med at tage kampen med ham haha det lyder godt ikke Jeg ved det ikke er godt for hendes tænder, men her er det forældrene der er uenige
Jeg siger ellers til hende, at hun skal skylde skylden på sin far hvis hun får dårlige tænder når hun bliver ældre - men det hjælper ikke noget
Min dreng måtte bruge den så tit han ville (altså ved søvn og almindelige ulvetimer) til han blev 2 år. Derefter begrænsede vi den til kun ved sovning.
Overraskende nok sagde han selv nej tak da han var 2,4 år.
Her fik hun også sutten så snart jeg hentede hende i vuggestuen og indtil vi kom hjem.. Det var, på en måde, afstressende lige at have den til vi kom hjem. Det stoppede for at halvt års tid siden og hun har lige smidt den helt Hun bliver 3 år den 8. december.
Min datter er ikke rigtig et sutte barn, med mindre hun er træt, ked af det eller i putte humør, så vi har ikke rigtig det store problem med sutten. I hvert fald ikke pt., ved ikke om det ændre sig når hun bliver større - hun er kun 3 måneder i dag
Oscar har altid mulighed for at ta sin sut ..Det er meget forskelligt hvor meget han gider ha den ..
Men i DP har han den kun når han sksl sove , eller hvis han er meget ked af det . Hvilket aldrig sker ..
Her brugte han kun sutten når han skulle sove, ked eller syg..
Men så kom lillebror til verden, vi skulle flytte og han skulle starte i ny vuggestue. Tja, så synes det var fint han havde den som tryghed.
.
Det var i sommers.. Og han bliver 2 til feb.
Nu er vi begyndt så småt at tage den fra ham igen :-)
Derimod lillebror, han vil absolut ikke have sut :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128