Den der sut...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.251 visninger
32 svar
0 synes godt om
30. november 2012

MyLove E

Hej Alle..

Jeg vil lige starte med at sige jeg ikke mener noget ondt. Vil bare gerne høre hvorfor!

Det jeg vil høre er hvor meget har jeres barn sin sut?
Elias har sin sut når han sover, og ikke rigtig på andre tidspunkter.
Selvfølgelig hvis han er syg eller har slået sig meget.

Men jeg ser de andre børn i DP ta deres sut, lige med det samme deres forældre træder ind af døren.

Elias får altså ikke sin sut bare fordi jeg kommer.. Jeg forstår ikke helt hvorfor det er sådan..

Hvordan er det hjemme hos jer??

Husk det er snart jul så lad os være glade i denne tråd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Saram

Min datter får lov til at have sin sut når hun vil.. Og hun er også en af de børn der så snart jeg træder ind af døren i vs, åber suuuut! Men ja hvorfor ved jege egentlig ikke. Måske fordi jeg lige nu ikke har overskud til at tage lige dén kamp.

Anmeld

30. november 2012

Loa

Isabella er også meget glad for sin sut og vil også gerne have den så snart vi henter hende. Hun forbinder den måske bare med noget trygt og hygge tror jeg. Og så har jeg det svært ved at tage den fra hende, hun er jo glad for den og den skader hende jo ikke...

Anmeld

30. november 2012

MyLove E

Saram skriver:

Min datter får lov til at have sin sut når hun vil.. Og hun er også en af de børn der så snart jeg træder ind af døren i vs, åber suuuut! Men ja hvorfor ved jege egentlig ikke. Måske fordi jeg lige nu ikke har overskud til at tage lige dén kamp.

Hvis vores søn var vant til det. Ja så kender jeg godt det med overskud til at tage kampen:-)

Jeg syntes det er fedt du bare siger at det er sådan det hos jer. Havde regnet stærkt med at alle ville skrive at deres heller aldrig havde sut.

P.s jeg føler mig ikke hellig bare fordi han ikke rigtig bruger den..

Anmeld

30. november 2012

MyLove E

Loa skriver:

Isabella er også meget glad for sin sut og vil også gerne have den så snart vi henter hende. Hun forbinder den måske bare med noget trygt og hygge tror jeg. Og så har jeg det svært ved at tage den fra hende, hun er jo glad for den og den skader hende jo ikke...

Den kan jo skade hendes tænder..

Anmeld

30. november 2012

Musen5

Tauf skriver:

Hej Alle..

Jeg vil lige starte med at sige jeg ikke mener noget ondt. Vil bare gerne høre hvorfor!

Det jeg vil høre er hvor meget har jeres barn sin sut?
Elias har sin sut når han sover, og ikke rigtig på andre tidspunkter.
Selvfølgelig hvis han er syg eller har slået sig meget.

Men jeg ser de andre børn i DP ta deres sut, lige med det samme deres forældre træder ind af døren.

Elias får altså ikke sin sut bare fordi jeg kommer.. Jeg forstår ikke helt hvorfor det er sådan..

Hvordan er det hjemme hos jer??

Husk det er snart jul så lad os være glade i denne tråd

Mine 3 store havde deres sut hvis de sku sove... og nix weider.

Leah har slet ikk en sut, da hun selv har valgt den fra.

/Mette

Anmeld

30. november 2012

Loa

Tauf skriver:

Den kan jo skade hendes tænder..

Sys bare jeg hører forskellige ting fra alle steder af, bla at det først er et problem fra de 3 år af. Men hun har jo sutten på turen frem og tilbage til vuggestuen. Og når vi så kommer hjem og skal lege så lægger vi den i sengen....

Anmeld

30. november 2012

MyLove E

Loa skriver:

Sys bare jeg hører forskellige ting fra alle steder af, bla at det først er et problem fra de 3 år af. Men hun har jo sutten på turen frem og tilbage til vuggestuen. Og når vi så kommer hjem og skal lege så lægger vi den i sengen....

Men så har hun den jo heller ikke hele tiden:-):-):-)

Anmeld

30. november 2012

Dinna88

Loa skriver:

Jeg havde den til jeg var 6 år, og mine tænder har taget gevaldigt skade. Hvis ikke jeg fik bøjle på, så ville mine tænder sidde og dingle løst når jeg blev 40. bare lige så du ved hvad er kan ske

Men! Jeg vil så sige, at sutten er et tryghedsobjekt for barnet. Man skal tage den,når barnet er klar til det. Præcis ligesom med bleen. Man kan ikke bare tage den, og dermed regne med, at det hele er ok. Der er så meget tryghed i  det for barnets vedkommende. Det er klart, ar sutten før noget mht. sutterefleks som barn osv. Men senere hen (når man kommer til alderen, hvor man vil tage den fra barnet) så handler det 100 % om tryghed og positivt associationer 

Anmeld

30. november 2012

2721

Charlie har ubegrænset adgang til sin sut. Nogen dage bruger han den knap nok, andre dage har han den rigtig meget. Jeg tager det ret afslappet og er sikker på at han smider den mår han er klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.