Så blev der taget beslutning (update vendingsforsøg osv.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2012

tarkoflen

Miss BananaHammock skriver:

Nej tror det er som normalt. De nævnte ihvertfald ikke noget om det.
Kun at hvis vandet går så skal jeg ligge mig ned, uanset om jeg er i bilka eller hjemme.

Hold da op det lyder drastisk! Hvorfor skal du lægge dig ned? Er det fordi du ikke må gå mere i fødsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Hold da op det lyder drastisk! Hvorfor skal du lægge dig ned? Er det fordi du ikke må gå mere i fødsel?

Jeps.

Anmeld

29. november 2012

Putomanen

Selvom det måske ikke var det, du havde håbet på, så lyder det til, at du er tilfreds med, at der endelig er kommet en beslutning på, hvad der skal ske... Og så er det jo dejligt at vide, hvornår du senest har lillemanden i armene

Jeg er glad for at høre, at der endelig er kommet en beslutning på det.

Anmeld

29. november 2012

Tulle28

Dejligt der er blevet taget en beslutning, så kan du forholde dig til det
Jeg fik PKS med min store datter og det var en helt fin oplevelse.

Anmeld

29. november 2012

DreamChild

Uhh det bliver en fantastisk juleaften i år når du nu ved at i skal fejre den med bettemanden

Jeg er slet ikke jaloux 

Anmeld

29. november 2012

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Selvom det måske ikke var det, du havde håbet på, så lyder det til, at du er tilfreds med, at der endelig er kommet en beslutning på, hvad der skal ske... Og så er det jo dejligt at vide, hvornår du senest har lillemanden i armene

Jeg er glad for at høre, at der endelig er kommet en beslutning på det.

Tak søde. Ja jeg har valgt kun at fokusere på det positive nu hvor beslutningen er taget

Anmeld

29. november 2012

Miss BananaHammock

Tulle28 skriver:

Dejligt der er blevet taget en beslutning, så kan du forholde dig til det
Jeg fik PKS med min store datter og det var en helt fin oplevelse.

Ja det er super skønt! Det giver ro når beslutningen er taget istedet for man heletiden vejer for og imod. Jeg tror også på at vores pks bliver super fint - glæder mig bare over at jeg ved hvornår jeg skal se min trold

Anmeld

29. november 2012

Miss BananaHammock

DreamChild skriver:

Uhh det bliver en fantastisk juleaften i år når du nu ved at i skal fejre den med bettemanden

Jeg er slet ikke jaloux 

Hehe ... nej den usikkerhed om hvornår det nu sker, om man skriv tilbringe jul eller nytår på hospitalet ovs. den er væk og erstattet med en skøn ro.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.