Så blev der taget beslutning (update vendingsforsøg osv.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2012

Miss BananaHammock

Janni. skriver:

Sikke en dejlig julegave at få. Har fulgt lidt med på sidelinien.

Den bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Hej søde, er ked af det ikke gik som du havde håbet, men glad for at høre, at du har fundet ro med kejsersnittet( som jeg forøvrigt vil tilføje stadig er min største oplevelse, selvom det forgik under kritiske omstændigheder, og jeg ikke fødte selv)

Som vi før har snakket om, er det bare træls, altid at skulle være dem, hvor kroppen bare ikke vil selv - men på den anden side, er års ventetid snart overstået, og du sidder med din skat i armene - og tro mig, så er man ret ligeglad med den lorte krop.

Glæder mig vildt til at se junior - er sikker på han er skøn, med en fin lille næse med perfekt næseryg

Ja det er et eller andet sted strengt at vi bare ikke kan få lov at opleve det normalt Men tror også bare at baggrunden med behandling har været med til at jeg kan acceptere pks og denne slutning for med den kamp det har taget at komme hertil så er pks jo ingenting!

I bliver spammet med billeder - det lover jeg

Anmeld

29. november 2012

nielsen80

Miss BananaHammock skriver:

Ja det er et eller andet sted strengt at vi bare ikke kan få lov at opleve det normalt Men tror også bare at baggrunden med behandling har været med til at jeg kan acceptere pks og denne slutning for med den kamp det har taget at komme hertil så er pks jo ingenting!

I bliver spammet med billeder - det lover jeg

Lige netop! Jeg tror faktisk det er derfor den amning har været så vigtig for mig...ville bare mærke kroppen fungeret på et punkt. Men ja tankeprocessen og accepten omkring ks er ingenting set i forhold til behandling. men derfor er. Det ok at være lidt ked og træt af det!

Og glæder mig til at se billeder.

Anmeld

29. november 2012

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Lige netop! Jeg tror faktisk det er derfor den amning har været så vigtig for mig...ville bare mærke kroppen fungeret på et punkt. Men ja tankeprocessen og accepten omkring ks er ingenting set i forhold til behandling. men derfor er. Det ok at være lidt ked og træt af det!

Og glæder mig til at se billeder.

Jeg har egentlig slet ikke været ked af det over pks. Nok nærmere følt at jeg burde være det. Men på den lyse side kan jeg bare se en masse fordele og jeg kan sagtens se bort fra ulemper. Heldigvis!

Anmeld

29. november 2012

tarkoflen

Jeg har det rigtig fint med at skulle have pks. Jeg er ikke i tvivl om at føde naturligt er noget af det største man kan få lov at opleve - men alt taget i betragtning så er jeg ikke klar til at gennemføre eller at prøve at gennemfør en sædefødsel. Så meget betyder det ikke for mig. Det vigtigste er bare at både jeg og junior har det godt efterfølgende Jeg har svært ved at forholde mig til hvad jeg går glip af, da jeg jo ikke ved det

Det er helt ok du spørger

Jeg er heller ikke sikker på jeg ville have mod på en sædefødsel! Det tror jeg godt nok ikke er sjovt!

Sikke en dejlig julegave hvis du føder den 17/12, så er det den dag vi forhåbentlig får at vide om det er mig eller farmand der får ret med hensyn til kønnet

Anmeld

29. november 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Jeg er heller ikke sikker på jeg ville have mod på en sædefødsel! Det tror jeg godt nok ikke er sjovt!

Sikke en dejlig julegave hvis du føder den 17/12, så er det den dag vi forhåbentlig får at vide om det er mig eller farmand der får ret med hensyn til kønnet

Skal ha pks d. 14/12 - så det bliver lidt før jul. Heldigvis. Men hvor spændende om hvem af jer der får ret!!

Anmeld

29. november 2012

tarkoflen

Skal ha pks d. 14/12 - så det bliver lidt før jul. Heldigvis. Men hvor spændende om hvem af jer der får ret!!

Er det ikke lidt dejligt at vide, at du ikke risikerer at det bliver juleaften? Det tror jeg, at jeg ville synes!

Ja det bliver vildt spændende at se, hvem der får ret, så nu vi bare for, at den vil ud med det

Anmeld

29. november 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Er det ikke lidt dejligt at vide, at du ikke risikerer at det bliver juleaften? Det tror jeg, at jeg ville synes!

Ja det bliver vildt spændende at se, hvem der får ret, så nu vi bare for, at den vil ud med det

Jo det er skønt! Og selvom jeg kan risikere at gå i fødsels inden da så kan vi planlægge lidt. det er da luksus!

Anmeld

29. november 2012

tarkoflen

Jo det er skønt! Og selvom jeg kan risikere at gå i fødsels inden da så kan vi planlægge lidt. det er da luksus!

Ja der skal være nogle fordele

Er der større sandsynlighed for at du går i fødsel før, når han vender forkert, eller er det den almindelige risiko?

Anmeld

29. november 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Ja der skal være nogle fordele

Er der større sandsynlighed for at du går i fødsel før, når han vender forkert, eller er det den almindelige risiko?

Nej tror det er som normalt. De nævnte ihvertfald ikke noget om det.
Kun at hvis vandet går så skal jeg ligge mig ned, uanset om jeg er i bilka eller hjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.