Så blev der taget beslutning (update vendingsforsøg osv.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.344 visninger
27 svar
0 synes godt om
29. november 2012

Miss BananaHammock

Så kommer den sidste update i denne omgang ang. bette junior og hans stærke ønske om at ligge med rumpen nederst.

Da jeg mødte op på FG idag fik jeg en god snak med lægen om hvordan og hvorledes og hun sagde at hvis den læge der havde haft fat i mig i mandags ikke kunne vende ham, så var chancerne små, da han var den dygtigste til det. Og da han havde været nødsaget til at skubbe rumpen ud af bæknet indefra, så sad han virkelig godt fast. Så det blev ikke prøvet igen idag.
Og efter en god snak om sædefødsel og pks, så er det blevet pks.

Så nu har jeg fået datoen for hvornår jeg bliver mor Det er godt nok en helt anden følelse jeg sidder med nu hvor der er kommet mere ro på det hele og selvom jeg selvfølgelig kan gå i fødsel inden og komme til at få aks, så ved jeg at jeg om lidt over 2 uger sidder med min søn i armene.

Tak for alle jeres god råd, indput og bare søde tanker og kommentar. Nu er der igen overskud til at tænke fremad - så nu skal jeg igang med at forberede mig så mentalt som muligt til kejsersnit og min nye rolle som mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

tarkoflen

Så godt, at du fik en god snak med dem, og når han er sådan en lille stædig fyr, så er der nok bare ikke så meget at gøre =)

Hvordan har du det med at skulle have pks? Er det ok, eller er du lidt ærgerlig over det? Det er helt ok, hvis du ikke har lyst til at skrive om det, jeg er bare nysgerrig =) Jeg vil nemlig helst undgå det! Men selvfølgelig ikke for enhver pris! Jeg ved bare, at jeg ville blive meget skuffet selv =) Men nu har du haft lidt tid til at vænne dig til tanken, selvom beslutningen først er truffet nu!

Men stort tillykke med, at du når at blive mor inden jul? Eller det antager jeg i hvert fald du gør

Anmeld

29. november 2012

Nadia&Daniel

Miss BananaHammock skriver:

Så kommer den sidste update i denne omgang ang. bette junior og hans stærke ønske om at ligge med rumpen nederst.

Da jeg mødte op på FG idag fik jeg en god snak med lægen om hvordan og hvorledes og hun sagde at hvis den læge der havde haft fat i mig i mandags ikke kunne vende ham, så var chancerne små, da han var den dygtigste til det. Og da han havde været nødsaget til at skubbe rumpen ud af bæknet indefra, så sad han virkelig godt fast. Så det blev ikke prøvet igen idag.

Så nu har jeg fået datoen for hvornår jeg bliver mor Det er godt nok en helt anden følelse jeg sidder med nu hvor der er kommet mere ro på det hele og selvom jeg selvfølgelig kan gå i fødsel inden og komme til at få aks, så ved jeg at jeg om lidt over 2 uger sidder med min søn i armene.

Tak for alle jeres god råd, indput og bare søde tanker og kommentar. Nu er der igen overskud til at tænke fremad - så nu skal jeg igang med at forberede mig så mentalt som muligt til kejsersnit og min nye rolle som mor

Fantastisk update - hvor er jeg glad på dine/Jeres vejne.. Kender følelsen du sidder med nu (fik selv planlagt kejsersnit pga det samme) - og ikke mindst tankerne..

Årh - er så glad på Jeres vejne, at nu kan I få lidt ro på, får den store dag kommer

Ser meget frem til en update og billeder

Anmeld

29. november 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Så godt, at du fik en god snak med dem, og når han er sådan en lille stædig fyr, så er der nok bare ikke så meget at gøre =)

Hvordan har du det med at skulle have pks? Er det ok, eller er du lidt ærgerlig over det? Det er helt ok, hvis du ikke har lyst til at skrive om det, jeg er bare nysgerrig =) Jeg vil nemlig helst undgå det! Men selvfølgelig ikke for enhver pris! Jeg ved bare, at jeg ville blive meget skuffet selv =) Men nu har du haft lidt tid til at vænne dig til tanken, selvom beslutningen først er truffet nu!

Men stort tillykke med, at du når at blive mor inden jul? Eller det antager jeg i hvert fald du gør

Jeg har det rigtig fint med at skulle have pks. Jeg er ikke i tvivl om at føde naturligt er noget af det største man kan få lov at opleve - men alt taget i betragtning så er jeg ikke klar til at gennemføre eller at prøve at gennemfør en sædefødsel. Så meget betyder det ikke for mig. Det vigtigste er bare at både jeg og junior har det godt efterfølgende Jeg har svært ved at forholde mig til hvad jeg går glip af, da jeg jo ikke ved det

Det er helt ok du spørger

Anmeld

29. november 2012

Miss BananaHammock

Nadia&Daniel skriver:

Fantastisk update - hvor er jeg glad på dine/Jeres vejne.. Kender følelsen du sidder med nu (fik selv planlagt kejsersnit pga det samme) - og ikke mindst tankerne..

Årh - er så glad på Jeres vejne, at nu kan I få lidt ro på, får den store dag kommer

Ser meget frem til en update og billeder

Tusind tak søde

Ja sikken ro man får - og det er da lidt rart at al' planlægningen pludselig holder

Anmeld

29. november 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Hov glemte det sidste - ja det bliver inden jul. En uge før termin ca.

Anmeld

29. november 2012

Miss Church

Miss BananaHammock skriver:

Hvor er det dejligt at du har fået afklaring, så du bare kan slappe af og glæde dig til at få din lille basse i armene  

Anmeld

29. november 2012

Miss BananaHammock

Miss Church skriver:

Hvor er det dejligt at du har fået afklaring, så du bare kan slappe af og glæde dig til at få din lille basse i armene  

Ja det er så skønt!

Anmeld

29. november 2012

Janni.

Sikke en dejlig julegave at få. Har fulgt lidt med på sidelinien.

Anmeld

29. november 2012

nielsen80

Hej søde, er ked af det ikke gik som du havde håbet, men glad for at høre, at du har fundet ro med kejsersnittet( som jeg forøvrigt vil tilføje stadig er min største oplevelse, selvom det forgik under kritiske omstændigheder, og jeg ikke fødte selv)

Som vi før har snakket om, er det bare træls, altid at skulle være dem, hvor kroppen bare ikke vil selv - men på den anden side, er års ventetid snart overstået, og du sidder med din skat i armene - og tro mig, så er man ret ligeglad med den lorte krop.

Glæder mig vildt til at se junior - er sikker på han er skøn, med en fin lille næse med perfekt næseryg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.