den er vi heldigvis ikke plaget af
!
forstår ikke i kan holde det ud, har tit været hjemme ved familier hvor deres børn i dette tidsrum har været (undskyld) forvandlet fra de sødeste, mest velopdragende, til små uopdragende møgunger(forældrenes egne ord)
ærligt, respekt for jer der tager den kamp HVER dag
min datter er 12 måneder, hun kommer hjem kl. 14-14.30
så går vi en tur i barnevognen, så kommer vi hjem, og jeg rydder op, ordner vasketøj osv. imens hun tøffer glad efter og piller og hjælper til med et eller andet spiseligt i håneden.. så sætter vi os ned og ser lidt tegnefilm (eller afsnit af julekalender) imens hun spiser en rugbrød..
kl. 18 får hun aftensmad (uden brok)sammen med os andre
så får hun lov at lege til kl. 19
kl 19 kommer hun så i bad, og derefter lige ind og putte lidt med mor og far til hun falder i søvn, og så ligger vi hende ind
så står hun op sammen med os kl. 7.30 (eller 8.30 -9 hvis vi kan tillade os at sove længe
)
og så i vuggestue - sådan er det hver dag ..
ved ikke hvorfor der er så mange der er plaget af den frygtede "ulvetime" min datter har den også når hun er hjemme ved mine forældre eller lign. men aldrig derhjemme
tror måske det handler om at aktivere børnene, og ikke virke sure eller irreteret på dem på nogen måde, uanset hvor træls en dag man har haft.. ?
men ved det faktisk ikke
det noget mærkeligt noget