Lise skriver:
Jeg skal lave lidt om på Simons værelse i sommerferien... tænkte på at der på den ene væg skal være wallstickers. Men så tænkte jeg også på at man måske kunne male sådan nogle tavlehalløj på, så han kan skrive på væggen... er det åndsvagt - eller sjovt? Altså kun på et lille stykke... han er vild med dyr, så hvis man var kreativ kunne man male et dyr der holdte tavlen... eller hva'?
Er jo den kedelige revisortype, så kan slet ikke finde ud af sådan noget her... 
Sådan en har vi også snakket om at lave - og så male med magnetmaling nedenunder, så det både er en opslags og en skrive/tegne tavle.
Vores skulle så være i gangen mellem de to værelser, hvor vi har en liste ca 1,20 fra gulvet. Den nederste del er malet mørkegrå, men gangen er så kedelig.
Men jeg tænker at lave tavlen på en plade, så man kan flytte den rundt efter behov. Og jeg forestiller mig at både tavle og magnet maling måske er lidt trælse at få af væggen igen??
Men ellers en rigtig god idé med et dyr, der holder tavlen - fx en elefant og en abe - hvis nu man har jungletema....
William har pt en blanding af jungle wall stickers på skabene, plakater af flyvemaskiner og Postmand Per på væggene, trafiktæppe på gulvet og lidt bondegård-tema på puslepladsen.....
Anmeld