Mangler input til børneværelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2009

Sweet1978

linemus skriver:

Ja, man kan få vildt mange fede wallstickers... men de kan altså ikke klistres på alle flader. Vi har nogle åndssvage vægge, hvor der er sand eller noget i malingen, så væggene er totalt ujævne (og river af h....... til), og der dur det ikke 

Det kommer an på hvor man køber dem, vi har også savsmuldstapet, og fik at vide af en nabo lige da jeg havde bestilt dem at hun havde været nødt til at bruge tape for at hænge sine op. Men dem vi købte hænger fint og det er da 3-4 uger siden nu. Handlede på www.signmyroom.dk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

Lise

Jeg skal lave lidt om på Simons værelse i sommerferien... tænkte på at der på den ene væg skal være wallstickers. Men så tænkte jeg også på at man måske kunne male sådan nogle tavlehalløj på, så han kan skrive på væggen... er det åndsvagt - eller sjovt? Altså kun på et lille stykke... han er vild med dyr, så hvis man var kreativ kunne man male et dyr der holdte tavlen... eller hva'?

Er jo den kedelige revisortype, så kan slet ikke finde ud af sådan noget her...

Anmeld

9. juni 2009

Lise

Er forresten vild med ideen om hyggekrogen - ærgrer mig lidt over at der ikke er en naturlig hyggekrog i Simons værelse..

Anmeld

9. juni 2009

Kaufie

Lise skriver:

Jeg skal lave lidt om på Simons værelse i sommerferien... tænkte på at der på den ene væg skal være wallstickers. Men så tænkte jeg også på at man måske kunne male sådan nogle tavlehalløj på, så han kan skrive på væggen... er det åndsvagt - eller sjovt? Altså kun på et lille stykke... han er vild med dyr, så hvis man var kreativ kunne man male et dyr der holdte tavlen... eller hva'?

Sådan en har vi også snakket om at lave - og så male med magnetmaling nedenunder, så det både er en opslags og en skrive/tegne tavle.

Vores skulle så være i gangen mellem de to værelser, hvor vi har en liste ca 1,20 fra gulvet. Den nederste del er malet mørkegrå, men gangen er så kedelig.

Men jeg tænker at lave tavlen på en plade, så man kan flytte den rundt efter behov. Og jeg forestiller mig at både tavle og magnet maling måske er lidt trælse at få af væggen igen??

Men ellers en rigtig god idé med et dyr, der holder tavlen - fx en elefant og en abe - hvis nu man har jungletema....

William har pt en blanding af jungle wall stickers på skabene, plakater af flyvemaskiner og Postmand Per på væggene, trafiktæppe på gulvet og lidt bondegård-tema på puslepladsen.....

Anmeld

9. juni 2009

linemus

Er forresten vild med ideen om hyggekrogen - ærgrer mig lidt over at der ikke er en naturlig hyggekrog i Simons værelse..

Hvis der er en revisor, der ikke er kedelig, så er det da dig, Lise!!

På pigernes værelse er der heller ikke en naturlig hyggekrog, men der står et stort skab. Det har jeg fået trukket ud fra hjørnet, så der er kommet hyggekrog mellem skab og hjørnet. Se her (det er bare ikke helt færdigt):
Okay, der er så ikke så meget at se, men der ligger en madras og nogle puder og en kæmpe hest - og så skal der "tallerkenrække" på væggen til bøger og en lyskæde og nogle billeder el. papirklip på skabssiden...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juni 2009

linemus

9. juni 2009

ka li ja

Lise skriver:

erfaring med tavlemaling.....!!! har jeg
det sviner a h til når ungerne maler med kridt på væægen. kridtet smuldre, og der er farvet støv overalt!
kan godt se det ser smart ud. men det er røv upraktisk.

Anmeld

9. juni 2009

Kaufie

ka li ja skriver:

erfaring med tavlemaling.....!!! har jeg
det sviner a h til når ungerne maler med kridt på væægen. kridtet smuldre, og der er farvet støv overalt!
kan godt se det ser smart ud. men det er røv upraktisk.

Det kan der være noget om.... Øv...

Kan en opsamlekant forneden ikke afhjælpe en smule af det? Eller ender det på ungernes hænder når de visker ud - og derefter på morens bukser??

Anmeld

9. juni 2009

Tynen

Kan de egentlig godt finde ud af at man KUN må male der?
Det kunne være så riiimelig ærgeligt hvis de gav den gas på en anden væg

Anmeld

9. juni 2009

Kaufie

Tynen skriver:

Kan de egentlig godt finde ud af at man KUN må male der?
Det kunne være så riiimelig ærgeligt hvis de gav den gas på en anden væg

Det er også en grund til at jeg gerne vil have det mellem to døre - så kan de ligesom ikke rigtig "komme til" at tegne udenfor. Men de kan selfølgelig komme til at vende sig om og tegne på den anden væg - eller gulvet..... 

Det kan de så også med alm farvekridt/tusser.......

Men kridt kan vel vaskes af, oder???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.