Mangler input til børneværelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2009

Tynen

Juniors mor skriver:

Det er da et perfekt indhak til en hyggekrog!! Der kan blive så hyggeligt Min veninde har et hjørne der ligner det meget til hendes søn. Hun har en stor madras på gulvet masser af puder, en tallerkenrække der hænger lavt, med masser af bøger i og i den modsatte ende er der en ribbe, hvor hendes søn elsker at kravle op og hoppe ned i alle puderne .....Måske det var en ide?

En ribbe!?! Selvfølgelig!
Det er da lige Stella

Uhh, må se hvad jeg kan få plads til derinde!
Har været på jagt efter en madras hele dagen, men uden held.
Det er åbenbart umuligt at finde en okay madras med det absurde mål af 157 cm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

Tynen

Trold skriver:

Man kunne også hvis det var sætte en rundstok op, og så have noget let stof man kan se igennem henne ved hyggehjørnet, så det bliver lidt hulehyggeagtigt...

Men jo fed seng...

Ja, jeg har selv tænkt på enten at sætte en gardinstang op eller noget, så hun kan lukke lidt af derind til

Anmeld

8. juni 2009

linemus

Tynen skriver:

En ribbe!?! Selvfølgelig!
Det er da lige Stella

Uhh, må se hvad jeg kan få plads til derinde!
Har været på jagt efter en madras hele dagen, men uden held.
Det er åbenbart umuligt at finde en okay madras med det absurde mål af 157 cm.

Har I ikke sådan en skum-butik i Viborg? I Aalborg har vi Idea Skum. Der kan man købe skumplader efter egne mål, og de koster ikke det vilde. Har før købt til en gammel barnevogn og til kravlegården (som vi nu bruger i hyggekrogen).

Anmeld

8. juni 2009

Tynen

linemus skriver:

Har I ikke sådan en skum-butik i Viborg? I Aalborg har vi Idea Skum. Der kan man købe skumplader efter egne mål, og de koster ikke det vilde. Har før købt til en gammel barnevogn og til kravlegården (som vi nu bruger i hyggekrogen).

Næhh.. Ikke hvad jeg lige ved af..

Mit sidste bud var egentlig at kigge i en genbrugsbiks - Aner ikke om man kan få skummadrasser sådan en sted?
Men det koster vel ikke det vilde der, og så kan man jo bare klippe dem til som man vil.
Skal alligevel have betrukket det om - Har fundet det fedeste stof med små kineser-piger på i tyrkis og pink!

Anmeld

8. juni 2009

Nadi

Jeg ville lave hyggekrog i "indhugget" og så sat sengen et andet sted. Ellers også havde jeg måske lavet en plade med en madras på som både kunne fungere som hyggekrog og som seng. Så var der også opbevaringsplads under.

Det er bare en super fin seng du har købt til hende, jeg er sikker på at du nok skal få lavet et hyggeligt værelse til hende med ribber, hyggekrog og det hele

Anmeld

8. juni 2009

Tynen

Nadi skriver:

Jeg ville lave hyggekrog i "indhugget" og så sat sengen et andet sted. Ellers også havde jeg måske lavet en plade med en madras på som både kunne fungere som hyggekrog og som seng. Så var der også opbevaringsplads under.

Det er bare en super fin seng du har købt til hende, jeg er sikker på at du nok skal få lavet et hyggeligt værelse til hende med ribber, hyggekrog og det hele

Ja, jeg glæder mig også vildt meget til at komme i gang med at indrette!!

Det bliver så godt når du selv skal i gang

Anmeld

8. juni 2009

Sweet1978

linemus skriver:

Jeg ville lave hyggekrog i indhugget og sætte sengen et andet sted - evt. hvor den er let tilgængelig fra døren, så I ikke skal igennem hele værelset, hver gang I skal derind. Det er SÅ hyggeligt med en hyggekrog  Jeg er selv stor fan af dem. Vil også lige foreslå noget med en fin lyskæde derinde, så der er lys i hulen.

Go' fornøjelse.

Enig også vil jeg lige påpege wallstickers har dem selv på børnenes værelser.. dem kan du klistre på alle flader.....

Anmeld

8. juni 2009

Nadi

Tynen skriver:

Ja, jeg glæder mig også vildt meget til at komme i gang med at indrette!!

Det bliver så godt når du selv skal i gang

Tro mig jeg glæder mig også MAX!!

Alt er indrettet i hovedet, så må vi jo bare se om manden er med på ideen  men nu kan jeg jo ikke lave så meget andet, og lidt skal jeg da også have ud af at vi flytter ik'

Jeg er lidt over i at Ollie skal have et Mammut værelse fra IKEA, og så skal bebsen overtage Peter Plys værelset.

Anmeld

8. juni 2009

linemus

Sweet1978 skriver:

Enig også vil jeg lige påpege wallstickers har dem selv på børnenes værelser.. dem kan du klistre på alle flader.....

Ja, man kan få vildt mange fede wallstickers... men de kan altså ikke klistres på alle flader. Vi har nogle åndssvage vægge, hvor der er sand eller noget i malingen, så væggene er totalt ujævne (og river af h....... til), og der dur det ikke 

Anmeld

8. juni 2009

Astrid P

OMG... Det slår mig lige, at vi også skal til at lave børneværelse til damen nu! Vi flytter jo lige om et øjeblik og får pludselig en masse værelser.

WOOOOOW, det bliver da for fedt... Nu skal der planlægges! Tænk at vi indenfor ganske kort tid igen får vores soveværelse for os selv igen, og ikke behøver kravle lydløst ind i seng om aftenen  .

God ide med hyggekrog med madras og ribbe, den skal helt sikkert overvejes. Og så skal jeg vist i babysam og købe seng, for jeg er da helt solgt til den du har fundet, Tynen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.