Mangler input til børneværelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.655 visninger
35 svar
0 synes godt om
8. juni 2009

Tynen

Nu kan Stella så komme ud af sin tremmeseng (Og faktisk også over trappegitteret ovenpå, så er blevet nødt til at investere i et "hundegitter" på 1½ meter fra Babysam    ) og dermed blev beslutningen om et nyt børneværelse med juniorseng taget.

Nu er problemet bare at vi bor i et gammelt hus med skråvægge, skunk-låger og "indhug", så pladsen er lidt begrænset.

Jeg ville vildt gerne have en hyggekrog til hende - En madras på gulvet, noget prinsesseagtigt "gardin" fra loftet og ned og en masse puder, men
 der er kun et "indhug" hvor jeg egentlig troede jeg ville have sengen til at stå.

Hvad ville I gøre hvis det var jer?
Have sengen til at stå i "indhugget" så den er skærmet af for lys fra gangen eller lave hyggekrog derinde?

Uploader lige lidt billeder af indhugget og af den anden ende af værelset..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

linemus

Jeg ville lave hyggekrog i indhugget og sætte sengen et andet sted - evt. hvor den er let tilgængelig fra døren, så I ikke skal igennem hele værelset, hver gang I skal derind. Det er SÅ hyggeligt med en hyggekrog  Jeg er selv stor fan af dem. Vil også lige foreslå noget med en fin lyskæde derinde, så der er lys i hulen.

Go' fornøjelse.

Anmeld

8. juni 2009

Tynen

linemus skriver:

Jeg ville lave hyggekrog i indhugget og sætte sengen et andet sted - evt. hvor den er let tilgængelig fra døren, så I ikke skal igennem hele værelset, hver gang I skal derind. Det er SÅ hyggeligt med en hyggekrog  Jeg er selv stor fan af dem. Vil også lige foreslå noget med en fin lyskæde derinde, så der er lys i hulen.

Go' fornøjelse.

Lyskæde!! Fedt!
Det havde jeg slet ikke tænkt på
Det ødelægger lidt "hyggen" hvis man bare har en almindelig væglampe derinde.

Anmeld

8. juni 2009

linemus

Tynen skriver:

Lyskæde!! Fedt!
Det havde jeg slet ikke tænkt på
Det ødelægger lidt "hyggen" hvis man bare har en almindelig væglampe derinde.

Man kan få så mange fine med feer eller elefanter og forskellige farver. Jeg elsker lyskæder

Anmeld

8. juni 2009

Astrid P

Vildt flot juniorseng, Trine... Hvor er den fra?

Anmeld

8. juni 2009

Rasmine

Sådan en seng har Mille også, eller dvs. Razz arvede den, hun har en sort seng nu.
Den er fra Babysam, ik?

Anmeld

8. juni 2009

Juniors mor

Det er da et perfekt indhak til en hyggekrog!! Der kan blive så hyggeligt Min veninde har et hjørne der ligner det meget til hendes søn. Hun har en stor madras på gulvet masser af puder, en tallerkenrække der hænger lavt, med masser af bøger i og i den modsatte ende er der en ribbe, hvor hendes søn elsker at kravle op og hoppe ned i alle puderne .....Måske det var en ide?

Anmeld

8. juni 2009

Muffinmus

uh...glæder mig helt til at William skal have sådan en..men det bliver tideligst jul...eller også bliver det en større seng, vi har ikke helt bestemt os endnu:-)
Men den er godt nok fino da.
Er spændt på at se hendes nye værelse så.

Anmeld

8. juni 2009

Plysbjørnen

Man kunne også hvis det var sætte en rundstok op, og så have noget let stof man kan se igennem henne ved hyggehjørnet, så det bliver lidt hulehyggeagtigt...

Men jo fed seng...

Anmeld

8. juni 2009

Tynen

Astrid P skriver:

Vildt flot juniorseng, Trine... Hvor er den fra?

Tark
Den er fra Babysam - http://www.babysam.dk/maria-juniorseng.aspx

Havde ellers forelsket mig i den her - http://www.babysam.dk/Pages/Product.aspx?productid=528597

Monica juniorseng
- hvor man kan indstille "hæve/sænke"-funktionen uden brug af værktøj, men den var desværre udsolgt, og jeg VILLE bare have en seng med hjem samme dag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.