Super babyklar !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

babyklar

Miss-86 skriver:

Okay, jeg synes du skulle give ham betænkningstid, til at finde ud af om han nogensinde vil have børn, for vil han ikke det, så har I jo ikke mere at bygge jeres forhold på ...

En anden ting, så tror jeg det er de færreste mænd, der føler sig meget klar til at få en lille en, min kæreste har sagt vi kan gå igang med PB til januar, men han føler sig stadig ikke klar..

Det er jo klart man ikke gør det. Man er jo usikker på sig selv om man nu kan gøre det godt nok. Og det er meget arbejde, men også meget glæde! Jeg vil bestemt også give ham noget betænktningstid.. Men jeg ved ikke om jeg kan vente et år mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Miss-86

babyklar skriver:

Det er jo klart man ikke gør det. Man er jo usikker på sig selv om man nu kan gøre det godt nok. Og det er meget arbejde, men også meget glæde! Jeg vil bestemt også give ham noget betænktningstid.. Men jeg ved ikke om jeg kan vente et år mere

nej kan godt forstå du måske ikk kan vente, men Så skal du gøre op med dig selv  om du vil ende forholdet og lede efter ny kæreste, som så måske heller ikk er klar. 

Anmeld

28. november 2012

babyklar

Hej alle.
Jeg snakkede med min kæreste i går aftes, som sagde at han tror gerne han vil have et barn på et tidspunkt, men at han ikke vidste det. Og han vil overhoved ikk tænke på det før han er færdig med sin uddannelse. 
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det. Vil på en måde gerne have noget at se frem til, men vil heller ikk blive skuffet hvis han så heller ikk er klar der. Men han sagde til mig at han overhoved ikke ville sige hvornår det evt. kunne være en mulighed
Jeg overvejer at sige til ham at jeg stopper på mine p-piller til sommer, og så må han enten stå for præventionen eller (som jeg håber på) gerne vil have en lille alligevel?? 

Synes det er sindsygt frustrerende!

Anmeld

28. november 2012

Isabella_mor

mange mener det er bøvlet at studere og være forældre på samme tid...

Det er det ikke.. man er i skole fra 8 til hhv 14-16 stykker,, der er barnet i institution, når man kommer hjem. praktiske sager, er man to er det lettere. og når bettelillen er puttet, så er det lektietid...

jeg vil faktisk sige at det må være lettere at studere end at have et 7-15 job.. Fordi at man kan komme ud for skæve arbejdstider og dermed gå glip af alle de dejlige ting der sker med børnene når de er helt små,

vil du have et barn så syntes jeg du skal gøre det... 

ikke dermed sagt at det er skiiide nemt at studere når man er mor med en lille en... men jeg er nu glad for at være studerende frem for at arbejde nu mens bassen stadig er en lille fis..

Anmeld

1. december 2012

babyklar

Isabella_mor skriver:

mange mener det er bøvlet at studere og være forældre på samme tid...

Det er det ikke.. man er i skole fra 8 til hhv 14-16 stykker,, der er barnet i institution, når man kommer hjem. praktiske sager, er man to er det lettere. og når bettelillen er puttet, så er det lektietid...

jeg vil faktisk sige at det må være lettere at studere end at have et 7-15 job.. Fordi at man kan komme ud for skæve arbejdstider og dermed gå glip af alle de dejlige ting der sker med børnene når de er helt små,

vil du have et barn så syntes jeg du skal gøre det... 

ikke dermed sagt at det er skiiide nemt at studere når man er mor med en lille en... men jeg er nu glad for at være studerende frem for at arbejde nu mens bassen stadig er en lille fis..

Jeg er fuldstændig enig.. Problemet er bare, at det er kæresten ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.