Nogen der ude der vil hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

Leyla94

Camillos skriver:

første gang jeg havde sindssyg kvalme og kastede op under graviditeten var da jeg fødte pga smerterne

og jeg har en skøn lille pige på 5 uger... 

fra jeg var 4+ til 8 + havde jeg mega ømme bryster... men så forsvandt de ud af den blå luft .. 

Symptomer kommer og går .. bare tag det helt roligt og nyd de gode dage  til dig

Nu ved jeg det til næste gang

Tillykke med den lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Mettefpigen

Rose22 skriver:

Jeg har haft så meget kvalme, og nu har jeg det igen..Men det er bare irreterne at jeg ikke kan brække mig, kun 2-3 gange har jeg kastet op på en hel uge. Jeg har niv og piv i maven lige nu, mest der omkring ved navlen...Er det normalt?

Jaa det er det, det hele arbejder i dig og udvider sig.... Baby er jo ved at blive til, og blir større og større :-)

Anmeld

27. november 2012

AnthonsMor

Rose22 skriver:

Jeg er gravid og er idag 6+1...I en hel uge har jeg haft kvalme, kastet op et par gange også har jeg sovet en hel masse..Men idag om morgnen hvor jeg står op føles det somom jeg intet har i maven? jeg har ingen morgen kvalme idag og føler mig helt frisk...Har ikke blødt eller noget. Er det normalt? Lever min baby

Er så bekymret

i starten af min graviditet svingede mine symptomer HEEEEEEELT vildt.. Det eneste jeg havde hver dag var ømme bryster og at jeg skulle tisse hele tiden..

Jeg kunne have halsbrand den ene dag, og ingenting den anden, også kom der lige lidt kvalme, også gik det væk igen.. Det er meget forskelligt fra person til person, hvordan kroppen reagerer på en graviditet.. Der er jo endda nogle der ikke opdager de er gravide før maven vokser, eller som man har hørt om før, inden de føder en sund og rask baby..

Jeg var også meget urolig i starten, mest fordi jeg gik og tabte mig ret meget, synes jeg selv, nåede at tabe 5 kilo på halvanden måned tror jeg det var.. Men baby har det kanon i dag, og han sparker hver eneste dag..

Jeg tror absolut ikke du skal være urolig. NYD at du er gravid og glæd dig over hvad der kommer om små 7 måneder

Held og lykke med det hele!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.