Rose22 skriver:
Jeg er gravid og er idag 6+1...I en hel uge har jeg haft kvalme, kastet op et par gange også har jeg sovet en hel masse..Men idag om morgnen hvor jeg står op føles det somom jeg intet har i maven? jeg har ingen morgen kvalme idag og føler mig helt frisk...Har ikke blødt eller noget. Er det normalt? Lever min baby 
Er så bekymret
i starten af min graviditet svingede mine symptomer HEEEEEEELT vildt.. Det eneste jeg havde hver dag var ømme bryster og at jeg skulle tisse hele tiden..
Jeg kunne have halsbrand den ene dag, og ingenting den anden, også kom der lige lidt kvalme, også gik det væk igen.. Det er meget forskelligt fra person til person, hvordan kroppen reagerer på en graviditet.. Der er jo endda nogle der ikke opdager de er gravide før maven vokser, eller som man har hørt om før, inden de føder en sund og rask baby..
Jeg var også meget urolig i starten, mest fordi jeg gik og tabte mig ret meget, synes jeg selv, nåede at tabe 5 kilo på halvanden måned tror jeg det var.. Men baby har det kanon i dag, og han sparker hver eneste dag..
Jeg tror absolut ikke du skal være urolig. NYD at du er gravid og glæd dig over hvad der kommer om små 7 måneder 
Held og lykke med det hele!! 

Anmeld