Nogen der ude der vil hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

Mettefpigen

Rose22 skriver:

S

Er ikke så meget utryg lige nu, kan mærke min kvalme kommer igen...Jeg havde det bare underligt da jeg stod op, men det jo mit første barn og graviditet...Derfor var jeg nød til at spørge jer her inde  Man bliver virkelig meget bange for at tænke, mon barnet har det godt, mister jeg mit barn osv osv... Puha

Selvfølgelig er man det.... Og vi er her jo allesammen for at hjælpe hinanden :-) mens det er forskelligt hvordan graviditeter er.... Jeg var den heldige der ikk fik den store kvalme, men fik en del halsbrand sidst i graviditeten....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Dorthe1986

Det er meget normalt det du oplever. Jeg havde ømme bryster inden jeg testede positiv (gjorde jeg først i 8. uge) og i nogle dage inden havde jeg det ret skidt... men ligeså snart jeg stod med den positive test, var det som om mine symptomer forsvandt... og kan sige dig jeg blev også nervøs! Men altså nu har jeg da en dreng på 19 måneder

Anmeld

27. november 2012

Leyla94

Mettefpigen skriver:

Selvfølgelig er man det.... Og vi er her jo allesammen for at hjælpe hinanden :-) mens det er forskelligt hvordan graviditeter er.... Jeg var den heldige der ikk fik den store kvalme, men fik en del halsbrand sidst i graviditeten....

Jeg har haft så meget kvalme, og nu har jeg det igen..Men det er bare irreterne at jeg ikke kan brække mig, kun 2-3 gange har jeg kastet op på en hel uge. Jeg har niv og piv i maven lige nu, mest der omkring ved navlen...Er det normalt?

Anmeld

27. november 2012

FruK

Rose22 skriver:

Tak for det, jeg har det bedre nu...Jeg må heller stoppe med ikke og tænke så meget på negative? er det ikke det man siger.

Der sker ingen ting når jeg går meget vel? op af bjerge osv, engang imellem handler jeg og bære poser hjem men det jo kun 5 min fra buttikken (kiwi)  og til mit hjem..Det er ikke tunge poser men det kan ske engang imellem at jeg bære lidt tungt ikke alvorligt tungt.

Det kan være svært at lade være med at spekulere - det ved jeg! 

Gå du bare alt det du vil! Meget tunge ting har jeg passet på med at løfte, men ellers kan du gøre som du plejer, også købe ind osv. 

Anmeld

27. november 2012

Leyla94

Dorthe1986 skriver:

Det er meget normalt det du oplever. Jeg havde ømme bryster inden jeg testede positiv (gjorde jeg først i 8. uge) og i nogle dage inden havde jeg det ret skidt... men ligeså snart jeg stod med den positive test, var det som om mine symptomer forsvandt... og kan sige dig jeg blev også nervøs! Men altså nu har jeg da en dreng på 19 måneder

Ja det kan jeg godt forstå, at stå med en positiv test det er bare det bedste og det føles underligt. Jeg kunne slet ikke tro på det, jeg græd og grinte osv.. Det føles så rart at tænker over man har en lille baby i maven som skal vokse, også skal du føde og blive mor, sikke en dejlig følelse det må blive... Jeg glæder mig utrolig meget  

Anmeld

27. november 2012

Leyla94

FruK skriver:

Det kan være svært at lade være med at spekulere - det ved jeg! 

Gå du bare alt det du vil! Meget tunge ting har jeg passet på med at løfte, men ellers kan du gøre som du plejer, også købe ind osv. 

Det samme gør jeg også, min mand ber mig om at passe på hele tiden. Selv når han er på arb ringer han og siger det igen og igen..Når jeg mener tunge, så er det fx en pose med saftevand, juice, kartofler. Det er jo lidt tungt. Men ja jeg skal nok passe mere på

Tusind tak for din hjælp

Anmeld

27. november 2012

Leyla94

I fik allesammen mit humør op og jeg blev mere rolig tusind tak

Anmeld

27. november 2012

Camillos

Rose22 skriver:

Jeg er gravid og er idag 6+1...I en hel uge har jeg haft kvalme, kastet op et par gange også har jeg sovet en hel masse..Men idag om morgnen hvor jeg står op føles det somom jeg intet har i maven? jeg har ingen morgen kvalme idag og føler mig helt frisk...Har ikke blødt eller noget. Er det normalt? Lever min baby

Er så bekymret

første gang jeg havde sindssyg kvalme og kastede op under graviditeten var da jeg fødte pga smerterne

og jeg har en skøn lille pige på 5 uger... 

fra jeg var 4+ til 8 + havde jeg mega ømme bryster... men så forsvandt de ud af den blå luft .. 

Symptomer kommer og går .. bare tag det helt roligt og nyd de gode dage  til dig

Anmeld

27. november 2012

Dorthe1986

Rose22 skriver:

Ja det kan jeg godt forstå, at stå med en positiv test det er bare det bedste og det føles underligt. Jeg kunne slet ikke tro på det, jeg græd og grinte osv.. Det føles så rart at tænker over man har en lille baby i maven som skal vokse, også skal du føde og blive mor, sikke en dejlig følelse det må blive... Jeg glæder mig utrolig meget  

Det er så stort at blive mor, det kan slet ikke beskrives

Vi havde prøvet i 1,5 år og vi havde endda været på klinik, hvor vi fik at vide at når jeg havde tabt mig, et vist antal kg, så ville de hjælpe os... Så jeg gik igang med at tabe mig og det kørte derud af... Og tænkte ikke så meget over PB mere, for det skulle vi jo have hjælp til på et tidspunkt.... men så kom det helt af sig selv Jeg siger dig, vi kunne slet ikke stoppe med at grine og så græde herhjemme

Anmeld

27. november 2012

Leyla94

Dorthe1986 skriver:

Det er så stort at blive mor, det kan slet ikke beskrives

Vi havde prøvet i 1,5 år og vi havde endda været på klinik, hvor vi fik at vide at når jeg havde tabt mig, et vist antal kg, så ville de hjælpe os... Så jeg gik igang med at tabe mig og det kørte derud af... Og tænkte ikke så meget over PB mere, for det skulle vi jo have hjælp til på et tidspunkt.... men så kom det helt af sig selv Jeg siger dig, vi kunne slet ikke stoppe med at grine og så græde herhjemme

Ja vi prøvede i 1 år, også stoppede jeg med at tænke på det...Ligepludseligt fandt jeg ud af at jeg blev gravid  Dejligt hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.