Ømhed efter vendingsforsøg - hvordan havde I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

4kløver

Miss BananaHammock skriver:

Puhh jeg synes godt nok jeg har ondt efter de har været igang med at prøve at vende junior idag.

Maven føles som et stort indvendigt blåmærke, lænden er helt smadret - kan hverken sidde eller ligge i samme stilling mere med 5 min før jeg bliver nødt til at rykke rundt og jeg har flere plukveer end jeg plejer.

Oplevede I også det efter jeres vendingsforsøg? Glemte helt at spørge dem om der kunne være eftervirkninger fra den afslappende sprøjte - det der astma noget man får for at få livmoderen til at slappe af.

Puhh det bliver en lang nat. Ville ønske jeg havde en varme pude!

Jeg havde fået blå mærker. Du kunne se lægens finger længe efter. Skal lige siges jeg får let blå mærker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

M (:

He he ja. Jeg har også oplevet den i perioder hvor manden bare har rystet på hovedet. Vi købte barnevogn i uge 15 og autostol i uge 20 og kan huske jeg vaskede tøj allerede i uge 13 som jeg så har måtte vaske igen fordi det lugtede lidt af skab efter at være blevet pakket væk igen. Og lige pt er hele stuen fyldt med babytøj der skal sorteres.

I forhold til den stil han har kørt de sidste 8 mdr hvor han har vendt ryggen til ved skanninger, sparket mest når jeg skulle slappe af og selv bestemt hvordan han vil ligge, så kommer han ud lige præcis den dag HAN synes er bedst.

Haha, ja, det er skønt med det totalt irrationelle gen - for vores fornuft ved jo godt, at det ikke er strangt nødvendigt med en barnevogn i uge 15, men vi kan ikke finde ro, før der er styr på det! 

Haha, jamen, så bliver det da spændende, hvornår han vælger at komme

Anmeld

27. november 2012

Miss BananaHammock

Problembarnet skriver:

Jeg havde det ligesom dig - pisse øm, og følte mig som et stort blåt mærke - jeg var til vendingsforsøg d 28 februar og d 4 marts fødte jeg, - sædefødsel -

Jeg havde termin d. 28 marts - så er sikker på at vendingsforsøget satte det hele i gang..

håber du når at blive klar

Pyhhh havde slet ikke overvejet at det kunne sætte fødslen igang. Længe leve den naive forestilling om at det hele kører efter en plan

Anmeld

27. november 2012

Miss BananaHammock

DreamChild skriver:

Hun fik akut kejsersnit.

Men det hele foregik stille og roligt, de kalder det jo kun akut fordi at det ikke var planlagt.

Jeg var selv med til fødslen/kejsersnittet sammen med min svoger, og det var en fantastisk oplevelse. Min søster var selvfølgelig nervøs, men det hjalp hende SÅ meget at det hele foregik stille og roligt.

Oki - dejligt at det var en god oplevelse

Anmeld

27. november 2012

Miss BananaHammock

4kløver skriver:

Jeg havde fået blå mærker. Du kunne se lægens finger længe efter. Skal lige siges jeg får let blå mærker.

Har ingen udenpå men kunne godt forestille mig det kunne ske

Anmeld

27. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Pyhhh havde slet ikke overvejet at det kunne sætte fødslen igang. Længe leve den naive forestilling om at det hele kører efter en plan

Jeg havde så mange planer den fredag - skulle ud og købe de sidste ting til værelset (lampe osv) og skulle støvsuge, skulle til fastalavn med mine bonusdrenge i børnehaven osv.

Men nej... skulle tilbringe fredagen på Herlev hospital

Anmeld

27. november 2012

Miss BananaHammock

Problembarnet skriver:

Jeg havde så mange planer den fredag - skulle ud og købe de sidste ting til værelset (lampe osv) og skulle støvsuge, skulle til fastalavn med mine bonusdrenge i børnehaven osv.

Men nej... skulle tilbringe fredagen på Herlev hospital

Præcis - man har jo masser af planer og ting der liiiige skal nåes Jeg havde indstillet mig på at det måske blev pks 10 - 7 dage før termin og allerede det var alt for snart. Men ja, det er jo slet ikke sikkert at jeg føder før aligevel - kan være det går i sig selv. Har ikke rigtig så mange plukveer, kun blødninger, så lad os nu se

Anmeld

27. november 2012

Babydreams

Lykkes det for jer? At få vendt baby?

Synes heldigvis ikke at mine plukveer er blevet reglmæssige og sov udemærket igennem i nat - med enkelte opvågninger når jeg fik lagt mig hvor set gjorde mest ondt :0) men her til morgen har jeg fået tegnblødning så er spædt på hvad der sker nu

Nej det gjorde det ikke, så fik tid til kejsersnit 1 uge efter, og han valgte heldigvis at blive der inde :-)

Men det var tilfældigt de fandt ud af at lucas lagde forkert, min JM havde sagt at han stod fast med hovdet ned ad, men så fordi jeg fik problemer med mine nyre under graviditet, og de skulle scannes, så blev jeg også lige hurtigt scannet på maven, også skulle de skynde sig, fordi jeg vat 37+2, for at de nogen lunde havde en chance for at nå at vende ham, men det gik ikke..

Anmeld

27. november 2012

Musen5

Puhh jeg synes godt nok jeg har ondt efter de har været igang med at prøve at vende junior idag.

Maven føles som et stort indvendigt blåmærke, lænden er helt smadret - kan hverken sidde eller ligge i samme stilling mere med 5 min før jeg bliver nødt til at rykke rundt og jeg har flere plukveer end jeg plejer.

Oplevede I også det efter jeres vendingsforsøg? Glemte helt at spørge dem om der kunne være eftervirkninger fra den afslappende sprøjte - det der astma noget man får for at få livmoderen til at slappe af.

Puhh det bliver en lang nat. Ville ønske jeg havde en varme pude!

Jeg fik min den sidste vendt da hun lå på tværs..

Det gjorde ikke ondt og jeg havde heller ikke ondt bagefter.

Hun blev vendt med hovedet ned ad og jeg fik sat ballonkateter da de ville tage vandet dagen efter.

Fik regelmæssige veer morgenen efter, men ifbm at de havde lagt ballonkateteret havde hun lagt sig på tværs igen. De tilbød mig ks, da de ikke mente at der var nogen grund til at vende hende igen.

Fik de hende vendt ville der være 90% chance for at hun lagde sig på tværs igen og at jeg så ville ende m aks så takkede pænt ja til mit ks.

/Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.