Ømhed efter vendingsforsøg - hvordan havde I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.522 visninger
28 svar
0 synes godt om
26. november 2012

Miss BananaHammock

Puhh jeg synes godt nok jeg har ondt efter de har været igang med at prøve at vende junior idag.

Maven føles som et stort indvendigt blåmærke, lænden er helt smadret - kan hverken sidde eller ligge i samme stilling mere med 5 min før jeg bliver nødt til at rykke rundt og jeg har flere plukveer end jeg plejer.

Oplevede I også det efter jeres vendingsforsøg? Glemte helt at spørge dem om der kunne være eftervirkninger fra den afslappende sprøjte - det der astma noget man får for at få livmoderen til at slappe af.

Puhh det bliver en lang nat. Ville ønske jeg havde en varme pude!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

Babydreams

Miss BananaHammock skriver:

Puhh jeg synes godt nok jeg har ondt efter de har været igang med at prøve at vende junior idag.

Maven føles som et stort indvendigt blåmærke, lænden er helt smadret - kan hverken sidde eller ligge i samme stilling mere med 5 min før jeg bliver nødt til at rykke rundt og jeg har flere plukveer end jeg plejer.

Oplevede I også det efter jeres vendingsforsøg? Glemte helt at spørge dem om der kunne være eftervirkninger fra den afslappende sprøjte - det der astma noget man får for at få livmoderen til at slappe af.

Husker det tydeligt, havde det også sådan!

Jeg fik af vide at jeg skulle tage, to pernodiler til natten, og jeg skulle være obs på mine plukveer, der er jo en risko for at gå i fødsel efter vendingsforsøg..

Altså plukveerene ville blive lidt hyppigere end de plejede, fordi ens livmorder har været på hårdt arbejde!

Men de må ikke blive regelmæssige :-)

Anmeld

27. november 2012

Miss BananaHammock

RikkeRasmussen skriver:

Husker det tydeligt, havde det også sådan!

Jeg fik af vide at jeg skulle tage, to pernodiler til natten, og jeg skulle være obs på mine plukveer, der er jo en risko for at gå i fødsel efter vendingsforsøg..

Altså plukveerene ville blive lidt hyppigere end de plejede, fordi ens livmorder har været på hårdt arbejde!

Men de må ikke blive regelmæssige :-)

Lykkes det for jer? At få vendt baby?

Synes heldigvis ikke at mine plukveer er blevet reglmæssige og sov udemærket igennem i nat - med enkelte opvågninger når jeg fik lagt mig hvor set gjorde mest ondt :0) men her til morgen har jeg fået tegnblødning så er spædt på hvad der sker nu

Anmeld

27. november 2012

M (:

Lykkes det for jer? At få vendt baby?

Synes heldigvis ikke at mine plukveer er blevet reglmæssige og sov udemærket igennem i nat - med enkelte opvågninger når jeg fik lagt mig hvor set gjorde mest ondt :0) men her til morgen har jeg fået tegnblødning så er spædt på hvad der sker nu

Uh, det er da spændende, om han bestemmer sig for at komme i dag! Hvor langt er du henne? Er det ok, hvis han beslutter sig for at komme?

Anmeld

27. november 2012

VNB

fik de vendt ham så? 

åh gud hvor er det da spændende om det sætter din fødsel igang! 

Anmeld

27. november 2012

Miss BananaHammock

M (: skriver:

Uh, det er da spændende, om han bestemmer sig for at komme i dag! Hvor langt er du henne? Er det ok, hvis han beslutter sig for at komme?

Åh nej nej - han må ike komme idag. Er jeg slet ikke klar til
Ej han blev ikke vendt så vil foretrække at han ventet til jeg har været på FG torsdag og lavet en fødselsplan.

Anmeld

27. november 2012

Miss BananaHammock

M (: skriver:

Ej han blev ikke vendt så vil foretrække at han ventet til jeg har været på FG torsdag og lavet en fødselsplan.

Anmeld

27. november 2012

M (:

Haha, hvis han kommer, så bliver du jo klar Jeg mente mere, om HAN var klar..

Anmeld

27. november 2012

DreamChild

Jeg har ikke selv prøvet det, men min søster har prøvet at skulle have et vendingsforsøg da hun ventede min nevø.

Det lykkedes heller ikke hos hende, så hun fik en dato til kejsersnit 14 dage senere. Hun var også øm og havde plukveer bagefter. Men efter vendingsforsøget gik der lidt under en uge, og så gik fødslen i gang. Og vi er 99% sikre på at det var vendingsforsøget der satte det igang 

Anmeld

27. november 2012

Miss BananaHammock

VNB skriver:

fik de vendt ham så? 

åh gud hvor er det da spændende om det sætter din fødsel igang! 

Nej han ville ikke vendes så forhåbentlig ingen fødsel på vej til mig liiiige nu

Men kan ikke rigtig inde ud af om tegnblødning er tegn på snart fødsel for på fødegangen (ringede lige derind i morges) tog de tegnblødningen ganske roligt og skulle kun ringe igen hvis det blev stærkere blødning eller at vandet går.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.