Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M (: skriver: Haha, hvis han kommer, så bliver du jo klar Jeg mente mere, om HAN var klar..
Haha, hvis han kommer, så bliver du jo klar Jeg mente mere, om HAN var klar..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss BananaHammock skriver: Han er helt klar. Er 36+5 ( se selv er stadig så ego at jeg tror du kun spør til mig )
Han er helt klar. Er 36+5 ( se selv er stadig så ego at jeg tror du kun spør til mig )
Hihi, så må han hellere vente et par uger endnu, så mors ego også kan blive klar..
DreamChild skriver: Jeg har ikke selv prøvet det, men min søster har prøvet at skulle have et vendingsforsøg da hun ventede min nevø. Det lykkedes heller ikke hos hende, så hun fik en dato til kejsersnit 14 dage senere. Hun var også øm og havde plukveer bagefter. Men efter vendingsforsøget gik der lidt under en uge, og så gik fødslen i gang. Og vi er 99% sikre på at det var vendingsforsøget der satte det igang
Jeg har ikke selv prøvet det, men min søster har prøvet at skulle have et vendingsforsøg da hun ventede min nevø.
Det lykkedes heller ikke hos hende, så hun fik en dato til kejsersnit 14 dage senere. Hun var også øm og havde plukveer bagefter. Men efter vendingsforsøget gik der lidt under en uge, og så gik fødslen i gang. Og vi er 99% sikre på at det var vendingsforsøget der satte det igang
M (: skriver: Hihi, så må han hellere vente et par uger endnu, så mors ego også kan blive klar..
Miss BananaHammock skriver: Og børneværelset kan blive klar. Ej hvis han kommer nu så tager jeg den i stiv arm. Tror inderst inde jeg er top klar og bare gerne vild ha min trold i armene.
Og børneværelset kan blive klar. Ej hvis han kommer nu så tager jeg den i stiv arm. Tror inderst inde jeg er top klar og bare gerne vild ha min trold i armene.
Ork, det skal han alligevel ikke bruge lige med det første
Jeg tror også man er klar så snart nærmer sig 37+0, for derefter går man jo bare og venter!
M (: skriver: Ork, det skal han alligevel ikke bruge lige med det første Jeg tror også man er klar så snart nærmer sig 37+0, for derefter går man jo bare og venter!
Miss BananaHammock skriver: Hehe nej - men redebygger genet er stadig meget aktivtVuggen er heldigvis klar og der er rent tøj så vi overlever
Hehe nej - men redebygger genet er stadig meget aktivtVuggen er heldigvis klar og der er rent tøj så vi overlever
Åha, og det er et kraftigt gen! Blev selv overmandet en weekend lige omkring halvvejs, og man kunne jo intet gøre, for at stå imod!
Nååårh, men så skal det jo nok gå - men nu skal det nok passe, at han skal tvinges ud bare fordi vi har snakket om, at han helst ikke må komme i dag
M (: skriver: Åha, og det er et kraftigt gen! Blev selv overmandet en weekend lige omkring halvvejs, og man kunne jo intet gøre, for at stå imod! Nååårh, men så skal det jo nok gå - men nu skal det nok passe, at han skal tvinges ud bare fordi vi har snakket om, at han helst ikke må komme i dag
Jeg havde det ligesom dig - pisse øm, og følte mig som et stort blåt mærke - jeg var til vendingsforsøg d 28 februar og d 4 marts fødte jeg, - sædefødsel -
Jeg havde termin d. 28 marts - så er sikker på at vendingsforsøget satte det hele i gang..
håber du når at blive klar
Miss BananaHammock skriver: Endte hun så med sædefødsel? Eller stoppede de den og lavede kejsersnit?
Endte hun så med sædefødsel? Eller stoppede de den og lavede kejsersnit?
Hun fik akut kejsersnit.
Men det hele foregik stille og roligt, de kalder det jo kun akut fordi at det ikke var planlagt.
Jeg var selv med til fødslen/kejsersnittet sammen med min svoger, og det var en fantastisk oplevelse. Min søster var selvfølgelig nervøs, men det hjalp hende SÅ meget at det hele foregik stille og roligt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128