Enirt skriver:
Puha så er jeg da godt nok spændt på vores scanning onsdag.
Vores søn vendte nemlig også forkert da vi var til JM sidst. Så hun bestilte en scanning for at vi kunne få be eller afkræftet at han vender som han skal.
Men var det ikke spændende at se jeres lille vidunder igen og se hvor stor han var blevet? Det glæder vi os i hver fald til at vi skal 
Jo det var helt sikkert skønt at se ham - men det er begrænset hvad man kan se når de er så store. Som de sagde til mig: Man skal forestille sig at man står lige under eiffeltårnet og prøver at tage billeder af det. Man er alt for tæt på til virkelig at kunne se noget "udefra". Men det var fedt at se hans små forsøg på at lave vejrtrækning. Lå rigtig og øvede sig den bette fyr.

Jeg vil selvfølgelig ikke sig at det ikke kan være lettere under et vendingsforsøg - jeg har jo kun prøvet det her. Men som de også sagde til mig: Hvis det kan lykkes, så er det en "lille" pris at betale. Men selvfølgelig hvis han heller ikke vil vende sig torsdag - så har det været en hård omgang unden resultat. Men så føler jeg da jeg har gjort hvad jeg kunne!

for at jeres lille fyr selv har vendt sig. Det har jeg hørt at mange gør. Det er vist kun 3% der ender med at vende forkert til fødslen.
Anmeld