Anonym skriver:
Jah, man kan vel godt sige at jeg gør det for hans skyld, men som skrevet hør jeg det for VORES skyld! Men lige nu synes jeg bare det er rigtig svært, selv om jeg i bund og grund godt ved, at det ER det bedste for os!
Jeg fortæller ham det ikke af mange grunde. - grunde som jeg ikke kan skrive om her, men tro mig, kendte idem, ville i kunne følge mig..
hmm..
gør det for jers skyld ?
det bedste for hvem ? dit forhold? barnet i din mave? din kæreste? din datter?
man skal selvf. ikke have et barn man ikke øsnker, men er du nu sikker på at du ikke vil fortryde dette valg ?
hvad hvis du ikke vil kunne få flere børn ? vil du da heller ikke fortryde?
har selv sat et barn i verdenen som bio far ikke øsnkede, jeg valgte barnet, fik samme valg som dig, jeg valgte mit barn, og når jeg ser på hende idag, kan jeg intet andet end hade den mand som ønskede hende død, ønskede hun havde været en plet på lagnet.. er du sikker på disse følelser ikke kommer til udtryk når du har "født" det døde barn?
vil du ikke bebrejde din kæreste ?
siger bare du skal IKKE gøre det for nogen som helst andre end DIG SELV ! gør man det, så kommer man med 100% sikkerhed til at fortryde det, og så er det ikke sikkert du fungere som mor eller kæreste ...
man vil altid (hvis man ikke går 110% ind i det, komme til at savne det barn der var, og undre sig, er det en dreng, en pige, har den min øjenfarve osv.
har aldrig forstået den der med at en mand er vigtigere end det liv der er under ens hjerte, og med dine udtalelser, så tror jeg du kommer til at få det RIGTIG hårdt med det her .. håber du tænker dig RIGTIG godt om inden du gennemføre det her ..
tænk dig rigtig godt om, når pillerne er taget, så er det for sent at ombestemme sig, så kommer formentlig det hårdeste psykiske og fysiske du nogensinde har oplevet ..
håber inderligt at du kun gør det for dig selv..