Psykolog ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2012

Frøken J.

Mor og meget mere skriver:

Psykologens ydelse er da også terapi? 

Du siger (igen) lige hvad jeg tænker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jeg fik en henvisning fra lægen...

Ringet du så til lægen - fik en tid og forklaret lægen hvad det drejet sig om ?
Har bare ikk så mange penge st gøre med

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg tror det kommer an på, hvorfor du skal bruge hjælp. Da jeg gik ned med stress, kunne jeg ikke få hjælp, men for depression og angst kan man godt. Det går gennem lægen...

Jeg skal ikke kunne sige, om du kan søge noget gennem kommunen, men det er da et forsøg værd!

Rigtig meget held og lykke med det!

Jeg har nogen ting i min barndom jeg gerne vil have bebejdet - r lige bleven forladt af kæresten og vi ska derfor dele vores barn ..
Men har så svært ved det hele da jeg føler at jeg gir mit barn svigt i det jeg selv har oplevet svigt ..
R trist hele tiden, orker ingenting og negativ og det har ødelagt alt for mig nu
Kan næsten ikk hænge sammen..

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

du kan gå til lægen og spør om du kan få det via sygesikringen også få betalder du en del mindre jeg skulle alm betale næsten 1000kr men jeg betaler 319kr pr gang ...

men din læge skal godkende det

Bare svært at skal erkende over for ens læge også at man har det SVÆRT !
Og ikk selv kan klare ens nedture..

Anmeld

26. november 2012

B&J

Anonym skriver:

Bare svært at skal erkende over for ens læge også at man har det SVÆRT !
Og ikk selv kan klare ens nedture..

ved du hvad det er et kæmpe skridt for dig, og du skal slet ikke se det dårligt i det.. for livet kan være mega svært og nogle ting kan man bare ikke selv... og der for er det så fantastisk du er kommet så langt at du selv kan sige jeg har brug for hjælp

så få bestilt en tid og få den hjælp

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ved du hvad det er et kæmpe skridt for dig, og du skal slet ikke se det dårligt i det.. for livet kan være mega svært og nogle ting kan man bare ikke selv... og der for er det så fantastisk du er kommet så langt at du selv kan sige jeg har brug for hjælp

så få bestilt en tid og få den hjælp

Ja og i sidste ende vil jeg blive SÅ glad for det .
Føler bare at når man ringer eller sidder over for lægen så små griner de og tænker deres ..
Men det gør de nok ikk i virkeligheden ..

Anmeld

26. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg har nogen ting i min barndom jeg gerne vil have bebejdet - r lige bleven forladt af kæresten og vi ska derfor dele vores barn ..
Men har så svært ved det hele da jeg føler at jeg gir mit barn svigt i det jeg selv har oplevet svigt ..
R trist hele tiden, orker ingenting og negativ og det har ødelagt alt for mig nu
Kan næsten ikk hænge sammen..

Det tror jeg altså godt du kan få hjælp til!

Men det kræver nok i hvert fald en tur til læge, hvor du lægger kortene på bordet! Det er rigtig hårdt at nå dertil, hvor man skal indrømme, at man ikke kan klare hele verden selv! Men når først man har gjort det, er det en kæmpe lettelse! Og man ærger sig over, at man ikke har gjort det før! Det er i hvert fald den oplevelse, jeg har haft!

Jeg håber du har en god læge, der støtter op omkring dig, og kan hjælpe dig!

Anmeld

26. november 2012

B&J

Anonym skriver:

Ja og i sidste ende vil jeg blive SÅ glad for det .
Føler bare at når man ringer eller sidder over for lægen så små griner de og tænker deres ..
Men det gør de nok ikk i virkeligheden ..

Nej det gør de slet slet ikke husk hvad de lytter til hverdag, og hvis du kan få det bedre er de jo med til at hjælpe dig skynd dig at få en tid og få en psykolog

så du kan få det bedre

Anmeld

26. november 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

V

Ringet du så til lægen - fik en tid og forklaret lægen hvad det drejet sig om ?
Har bare ikk så mange penge st gøre med

Var til en samtale ved lægen, også fik jeg en henvisning...

Anmeld

26. november 2012

Sildefisk

Mettefpigen skriver:

Jeg fik en henvisning fra lægen...

til ts:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.