Psykolog ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.914 visninger
32 svar
0 synes godt om
25. november 2012

Anonym trådstarter

kan man nogen steder henvende sig og be om noget psykolog samtaler så man ikk skal betale en arm for det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

MomInTheMaking

Anonym skriver:

kan man nogen steder henvende sig og be om noget psykolog samtaler så man ikk skal betale en arm for det?

Hej

Man kan blandt andet søge om en enkeltydelse på kommunen.

Jeg vil råde dig til at kontakte din sagsbehandler og så kan hun hjælpe dig videre derfra.

Til slut vil jeg lige slå et slag for Terapi i stedet for psykologer.. Hvis du kan søge om at komme i terapi i stedet for ville jeg gøre det.

Anmeld

25. november 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mom In The Making skriver:

Hej

Jeg vil råde dig til at kontakte din sagsbehandler og så kan hun hjælpe dig videre derfra.

Til slut vil jeg lige slå et slag for Terapi i stedet for psykologer.. Hvis du kan søge om at komme i terapi i stedet for ville jeg gøre det.

Psykologens ydelse er da også terapi? 

Anmeld

25. november 2012

tarkoflen

Jeg tror det kommer an på, hvorfor du skal bruge hjælp. Da jeg gik ned med stress, kunne jeg ikke få hjælp, men for depression og angst kan man godt. Det går gennem lægen...

Jeg skal ikke kunne sige, om du kan søge noget gennem kommunen, men det er da et forsøg værd!

Rigtig meget held og lykke med det!

Anmeld

25. november 2012

Mettefpigen

Jeg fik en henvisning fra lægen...

Anmeld

25. november 2012

mth1987

Anonym skriver:

Hvis du får en henvisning skal du ikk betale den fulde pris

Anmeld

26. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis du feks er med i baby falck, ka du komme afsted hvis du har født. Mener det er 12 gange. Ved ik om det også gælder i et alm falck abodaman. Vh stine

Anmeld

26. november 2012

wamse

Hej

Hvorfor mener du ikke at man får terapi ved en psykolog?

Anmeld

26. november 2012

B&J

du kan gå til lægen og spør om du kan få det via sygesikringen også få betalder du en del mindre jeg skulle alm betale næsten 1000kr men jeg betaler 319kr pr gang ...

men din læge skal godkende det

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

Hej

Når jeg ringer til kommunen r der bare intet hjælp at hente ..
Hedder det bare terapi ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.