Manden med til undersøgelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

lisesp83

Nej min kæreste er ikke med til vandrejournal eller jm.

Men han er altid med til scanninger, både ved første barn, og nu her ved 2 barn . Det kan han vist bedre forholde sig til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

FrkZier

Lunae skriver:

Lige et hurtigt spørgsmål!

Havde du din mand med til læge, da du fik lavet vandrejournal?

det havde jeg første gang, men ikke nu her anden gang

Anmeld

27. november 2012

SaNiNa

Nej det var han ikke, han var med første gang ved jdm og til scanningerne og da jeg skulle have lavet fødselsplan + en ekstra samtale med en læge.

Ellers så klarede jeg det selv i begge gravititeter

Anmeld

27. november 2012

Den lykkelige

Her var han kun med til scanningerne.. Kan ikke se formål i han var med ellers.. at tage en hel fridag og miste 1000 kr på det ville vi ikke.. så kunne jeg lige så godt fortælle hvis der var noget at sige..

Anmeld

27. november 2012

MaleneJensen

Min første graviditet var han med men her anden gang var han ikke

Anmeld

27. november 2012

baby012

Ja det havde jeg  

Anmeld

27. november 2012

DreamChild

Min mand har kun været med hos lægen en gang (midt i graviditeten), Men han har været med til alt andet så som JM, scanninger og moderkagebiopsi.

Det skal lige siges at vi har forsøgt at blive gravide i knap 3 år og mistet mange gange + jeg har haft 2 graviditeter uden for livmoderen. Jeg har været indlagt flere gange pga graviditetes og IVF komplikationer  i årenes løb, hvilket gør at vi højest sandsynligt kun får dette ene barn. Så han har selv gerne ville være med til alt hvad han kan, da det jo nok er den eneste gang det kan lade sig gøre.

Ellers havde han nu nok ikke været med til det hele, da det jo er en del penge man mister ved at vi begge skal have fri  fra arbejde til diverse ting

Anmeld

27. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nej, kæresten var i Frankrig på det tidspunkt jeg opdagede at jeg var gravid - så, det var ikke lige en mulighed

Anmeld

27. november 2012

Miin'Baby'Mus

Lunae skriver:

Lige et hurtigt spørgsmål!

Havde du din mand med til læge, da du fik lavet vandrejournal?

Ja det havde jeg, men vi kunne efterfølgende godt se at det var fuldstændig udnødvendigt. Han sad jo bare og kiggede og nikkede til spørgsmål jeg sagtens kunne svare på selv 

Anmeld

27. november 2012

henh01

Første gang var han med her anden gang var jeg alene afsted.

Min kæreste havde lige fået nyt arbejde og vi ville derfor ikke bede om fri allerede. Det gjorde heller ikke så meget så længe han er med til scanningerne så er det fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.