Manden med til undersøgelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2012

Frøken J.

Lunae skriver:

Jamen det er nemlig det, men samtidig synes jeg også det er lidt fint at gøre alting sammen

Hvis han skal have fri fra arbejde for det, ville jeg ikke gøre det, men vente til de lidt mere "relevante" besøg og undersøgelser. Hvis han alligevel har fri, kan du da godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

Lullaby

Lunae skriver:

Heller ikke Scanninger?

Ikke NF men MD var han

Anmeld

25. november 2012

tarkoflen

Nej det var han ikke... Synes ikke der var den store grund til at han var med til det.. Og med alt det han ellers har været med til i forbindelse med behandling, så er der nogle ting, jeg synes er helt fint han hopper over der skal nok være rigeligt med ting, jeg gerne vil have ham med til

Anmeld

25. november 2012

anynom

Niks og han var heller ikke med til jordemoder. Det var der jo ingen grund til At han så var med til et utal af scanninger og fik lov til at bo på værelse med mig i den periode jeg var indlagt, det er noget andet

Anmeld

25. november 2012

Jenie

Min har kun været med til jm og scanninger læge besøg klarede jeg selv, synes ikke han skal tage fri for de 10-15 min. det tager hos lægen for der drejer det sig jo stort set kun om den gravide sys det er rart at have ham med til jm så vi er 2 til at spørge og 2 til at huske hvad der blir sagt

Anmeld

25. november 2012

Muffin_girl

Lunae skriver:

Lige et hurtigt spørgsmål!

Havde du din mand med til læge, da du fik lavet vandrejournal?

Er du gravid igen ? Og jeg bare ikke har set det eller ... ?!

Anmeld

25. november 2012

M&N

Jeg havde ikke min kæreste med. Han har ikke været med til hverken læge besøg eller JM besøg endnu.

Jeg er i uge 26 og har jo lige været til 25 ugers undersøgelse og det ville jeg ikke have han skulle afspadsere for. Det tager nok max 15 minutter og så er det det. 

Han skal dog med til 32 ugers undersøgelsen hos lægen d. 2 januar og det er kun fordi han har ferie Men han har været med til alle scanninger undtagen 2 (tidlig gennemscanning og hjertescanning)

Hvis du skal have din mand med ville jeg nok anbefale at han kom med når JM lytter til hjertelyd og man nok er nået over uge 20 hvor det er lidt mere spændende med skøn af vægt osv.

Tillykke med graviditeten!

Anmeld

25. november 2012

MortilElias2010

Ja han var med til alle - naturligvis  Og sådan bliver det også når vi bestemmer os for pb2 

Anmeld

25. november 2012

morethanperfect

Lunae skriver:

Lige et hurtigt spørgsmål!

Havde du din mand med til læge, da du fik lavet vandrejournal?

Nææ .. Han havde ikke fri .. Hvis han havde fri , var han taget med

Anmeld

25. november 2012

Victoria2013

Han var ikke med da jeg fik lavet vandrejournal, da han var på arbejde og ikke lige kunne få fri til det. Men kunne heldigvis svare på alle spørgsmål lægen havde selv alligeel

Han skal med til NF om 2 ugers tid og håber også han kan komme med til første jordemoder-aftale her senere i december. Han vil gerne med, siger han, så mon ikke han vil se om han kan møde senere den dag også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.