Manden med til undersøgelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2012

Camillee

Jeg havde ikke min mand med til læge eller JM tider ved begge børn - kun scannigerne ;P 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

A&F

Lunae skriver:

Det havde jeg også ved vores første barn, men nu skal jeg afsted igen på onsdag og er i tvivl om manden skal afspadsere for det!

Det er jo op til jer

Anmeld

25. november 2012

Mother-love

min kæreste var med i alt. men det var også vores første. ved ikke om det bliver det samme med den næste når det engang sker. men det betyder heller ikke så meget. for det er sgu ikke ret spændende andet end når det er scanning og jm

Anmeld

26. november 2012

moars

Camillee skriver:

Jeg havde ikke min mand med til læge eller JM tider ved begge børn - kun scannigerne ;P 

samme her

Anmeld

26. november 2012

lio

Nej det var han ikke, jeg vidste heller ikke hvornår jeg egentlig skulle have den så han tog med til den første scanning (termin scanning) og første jm besøg, han var lige startet på nyt arbejde den dag jeg testede positivt så vi undlod at lægge ud med fridage.

Anmeld

26. november 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

Niksen, for vi skulle flytte den dag, så det kunne han passende starte med

Men han var med til alt efterfølgende

Anmeld

27. november 2012

LEJ

Min kæreste vil med til alt. Og jeg synes også det er vigtid i forhold til at han også føler dig en del af det og ikke bliver "glemt" på sidelinjen. 

Anmeld

27. november 2012

Nille-pigen

Lunae skriver:

Lige et hurtigt spørgsmål!

Havde du din mand med til læge, da du fik lavet vandrejournal?

nej han var desværre ikke med, da han var i Afganistan på det pågældende tidspunkt .... han ville gerne have været med... 

synes tilgengæld ikke det er nødvendigt at han er med ved lægen for at få lavet vandrejounal, hvorimod til NF-skanningen er noget andet, da det ligesom også hjælper manden med at tro på at det egentlig kan passe at man er gravid

Anmeld

27. november 2012

Fenja09

Lunae skriver:

Nej, men det var udelukkende fordi han sad i Libanon som udsendt soldat da jeg fandt ud af at jeg var gravid. Da han kom hjem var han med til samtlige læge/-jordemoderbesøg.

/Fenja

Anmeld

27. november 2012

Gardenia

Lunae skriver:

Jeps. Jeg hader læger, hospitaler, undersøgelser og dimser de kan ting med og han var heldigvis på dagpenge under min graviditet, så han var med overalt

Men gad nu stadig godt det var hans tur næste gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.