Anonym skriver:
Ja det har jeg fået konstateret idag 
Er fuldstændig grædefærdig 
Havde godt nok mistanke om at noget var galt igår, da jeg fik voldsomme smerter i maven, men havde "bare" frygtet en abort.
Var forbi vagtlægen, som gav mig en subakut tid til en gynækologisk undersøgelse idag.
Nu er jeg så konstateret gravid uden for livmoderen. "Baby" sidder i den ene æggeleder, så der er risiko for at den (æggelderen) allerede har taget skade, eller at den bliver fjernet under en operation
Det var jeg bare ikke klar over kunne ske for mig 
Der er vidst også noget med at man kan få det medicinsk fjernet, men så går der vidst 3-6 mdr før vi må prøve at blive gravide igen.
Dette var bare ønskeBARNET - vi har prøvet at blive gravide i 1 år og 9 mdr nu.
Jeg har fået besked på at faste fra midnat, for får jeg smerter, skal jeg akut til hospitalet og opereres, for så bløder jeg indvendigt og det er livstruende, hvis ikke jeg får smerter i løbet af aftenen/natten, vil de fortælle hvad der videre skal ske når de har svar på blodprøven i morgen 
Argh, hvordan kunne et så STORT ønske, gå så galt 
Er der andre der har været gravide uden for livmoderen, som vil fortælle deres historie?
Min mor fik efter min storebror en GUL, hun fik fjernet den ene æggestok og fik at vide at hun ikke skulle regne med at få flere børn.. Men som du nok kan lurer så sidder jeg her og skriver, så hun fik mig efterfølgende, og min lillebror.. og min lillesøster og så begyndte mine forældre at bruge prævention.. 
Så det er ikke umuligt, kæmpe krammer i din retning!