Anonym skriver:
Vi har valgt at de gamle (mine svigerforældre - da mine egen ikke holder jul) ikke skal have julegave fra vores datter (2 år)- for de får af os.. Kan ikke helt se ideen i at de skal have noget fra vores datter. Vi mener først, at vores datter skal give gave,, når hun skal giver udtryk for at det er til farmor og farfar..
Andre som ikke giver gaver på Deres børns vejne??

Jeg elsker at give gaver, og har sat penge af fra denne måned og så december til køb at gaver, vi (min kæreste og jeg) giver begge vores forældre en gave, mine bedste forældre og min oldemor får en lille gave, og et billed af/fra vores børn.. (mikkel 5år, melikka 18mdr.) og så er det min kusines børn og vores søskende og deres børn, får også en gave..
vi holder 2 juleaftner, iår skal den 23 holdes hos mine forældre, og der bytter og åbner vi gaver, og så den 24, holdes det med min kærestes familie, og der skal alle der er med også have en lille gave..
min datter på 18 mdr er selv med til at lave gaverne, og den store på 5 laver også sine gaver selv.. det er hyggeligt og personligt..
í min familie er min datter helt vildt forelsket i hendes morfar (totalt hendes første kærlighed)
så vi køber en gave til Melikka og morfar fra mig og kæresten, så skal stå ude hos mormor og morfar..
Anmeld