Tja, er vi de eneste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

kan hun give dem en tegning.

Jeg synes ikke man skal købe gaver på vegne af sine børn, men hvorfor ikke skrive alle tre på gaven. Altså både dig, din kæreste og jeres datter.

Det gør vi hver år - på alle fødsesldagsgaver og julegaver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Vi har valgt at de gamle (mine svigerforældre - da mine egen ikke holder jul) ikke skal have julegave fra vores datter (2 år)- for de får af os.. Kan ikke helt se ideen i at de skal have noget fra vores datter. Vi mener først, at vores datter skal give gave,, når hun skal giver udtryk for at det er til farmor og farfar..

Andre som ikke giver gaver på Deres børns vejne??

Niksen, du er ikke den eneste

Vores datter er godt nok kun 8mdr, men gaver fra os, er fra os allesammen. Den dag hun kommer og siger 'se mor/far, det her skal xxx have', får hun selvfølgelig lov til det, men dermed ikke sagt, at hun så skal lave til samtligt 6stks bedsteforældre - hendes navn vil stadig stå på de gaver vi køber

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Niksen, du er ikke den eneste

Vores datter er godt nok kun 8mdr, men gaver fra os, er fra os allesammen. Den dag hun kommer og siger 'se mor/far, det her skal xxx have', får hun selvfølgelig lov til det, men dermed ikke sagt, at hun så skal lave til samtligt 6stks bedsteforældre - hendes navn vil stadig stå på de gaver vi køber

Har det på præcis sammen måde.

Anmeld

21. november 2012

Nessie

Vi giver bare en gave fra os alle tre.

Daniel giver godt nok familien en gave, men det er bare et billede af ham selv, så det er kun derfor

Anmeld

21. november 2012

baby012

Anonym skriver:

Vi har valgt at de gamle (mine svigerforældre - da mine egen ikke holder jul) ikke skal have julegave fra vores datter (2 år)- for de får af os.. Kan ikke helt se ideen i at de skal have noget fra vores datter. Vi mener først, at vores datter skal give gave,, når hun skal giver udtryk for at det er til farmor og farfar..

Andre som ikke giver gaver på Deres børns vejne??

Vi gør ikke, men vi giver bedsteforældrene en kalender med vores dattrs første leve år. 

men det er mere fra os end hende, vi får heller ikke gaver af nivøer og niecer  

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

Vi giver svigerfa for 400.- og svigermor for 400.- - de vil IKKE have fælles gaver og de vil IKKE gave billeder af vores datter (de mener ikke det gælder som en julegave) Vores datter bliver skrevet på gaverne..

Svigermor får dog en kalender med vores datter - den går med i de 400.- (såmå vi se hvad hun siger til det)

Anmeld

21. november 2012

An&Jo

Vi giver godt nok, men vi benytter lejligheden til at give dem et frisk billede af os allesammen..

Vi får også allesammen gaver af dem voksne som børn, så synes de skal have lidt..
De får et billede og det bliver de lykkelige for..

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Vi giver godt nok, men vi benytter lejligheden til at give dem et frisk billede af os allesammen..

Vi får også allesammen gaver af dem voksne som børn, så synes de skal have lidt..
De får et billede og det bliver de lykkelige for..

Min svigerfar vil aldrig gå med til, at et billeder (f.eks. fra vuggestuen) skulle gælde som julegave..

Anmeld

21. november 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Min svigerfar vil aldrig gå med til, at et billeder (f.eks. fra vuggestuen) skulle gælde som julegave..

hold da op..

Der har jeg det sådan at det skal de slet ikke bestemme, de får hvad vi har lyst til at give dem, og i år er det tilfældigvis et familiefoto..

Heldigvis bliver mine svigerforældre glade uanset hvad de får.. Det eneste jeg tror de ikke ville bryde sig om var et stykke kul.. De er heldigvis meget taknemmelige..

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

hold da op..

Der har jeg det sådan at det skal de slet ikke bestemme, de får hvad vi har lyst til at give dem, og i år er det tilfældigvis et familiefoto..

Heldigvis bliver mine svigerforældre glade uanset hvad de får.. Det eneste jeg tror de ikke ville bryde sig om var et stykke kul.. De er heldigvis meget taknemmelige..

Ved bare vi skal høre for - i de næste 100 år.. Så for at holde stemningen god, må de låne vores billeder, og så kopier de det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.