Tja, er vi de eneste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.802 visninger
32 svar
0 synes godt om
21. november 2012

Anonym trådstarter

Vi har valgt at de gamle (mine svigerforældre - da mine egen ikke holder jul) ikke skal have julegave fra vores datter (2 år)- for de får af os.. Kan ikke helt se ideen i at de skal have noget fra vores datter. Vi mener først, at vores datter skal give gave,, når hun skal giver udtryk for at det er til farmor og farfar..

Andre som ikke giver gaver på Deres børns vejne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

LilleChelle

Vi har det omvendt i min familie.

Mine forældrer og bedsteforældre giver ikke os over 18 gaver. Derfor giver vi selvfølgelig heller ikke dem gaver.
At det så godt kan føles som om vi giver dem gaver, nu når vores søn kun er 2 måneder til jul og han skal give gave til dem, er så en anden ting. 

Anmeld

21. november 2012

kirsti

vi gør ikke, jeg kan ik se logikken i at købe noget fra Noah til bedsterne. 

han laver dog somregel noget til dem, et maleri, glas maling el lign. et år fik de faktisk et portræt af ham fra ham da de lige havde fået taget billeder i dp!

Herhjemme køber vi stadig ik fra knægten, noah er 6 år nu og han synes da det er fantastisk at lave noget til dem som de blive glade for, han bliver så stolt! 

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

vi gør ikke, jeg kan ik se logikken i at købe noget fra Noah til bedsterne. 

han laver dog somregel noget til dem, et maleri, glas maling el lign. et år fik de faktisk et portræt af ham fra ham da de lige havde fået taget billeder i dp!

Herhjemme køber vi stadig ik fra knægten, noah er 6 år nu og han synes da det er fantastisk at lave noget til dem som de blive glade for, han bliver så stolt! 

Vores datter laver tegninger året rundt til både os og dem, og jeg har det sådan - når vores datter selv kommer og siger hun vil give dem julegave,så kan hun give dem julegave

Anmeld

21. november 2012

Wik

Selvfølgelig skal hun ikke give gave! Hvis de selv laver noget i vuggestuen, eller senere i skolen de gerne vil give så er det da rigtig hyggeligt, men ellers er det helt unødvendig. De må være rigeligt at i giver dem gaver, nogen giver slet ikke de voksne gaver, for at undgå alt det gaveræs.

Anmeld

21. november 2012

kirsti

Anonym skriver:

Vores datter laver tegninger året rundt til både os og dem, og jeg har det sådan - når vores datter selv kommer og siger hun vil give dem julegave,så kan hun give dem julegave

Det gør Noah også, hvilket også er grunden til vi finder på noget andet Til jul.

et år lavede han hyacinth glas og julekugler med glasmaling, et år maleri på lærred, da han var mindre var det fod/hånd aftryk på lærred, så har der var muleposer med tryk og ting i den stil! Han elsker at lave det og kan ikke vente med at give det til jul!

Anmeld

21. november 2012

PernilleogLouis

nej du er ikke den eneste Her er der heller ikke gaver fra drengen medmindre han selv kommer med noget han gerne vil give dem

Anmeld

21. november 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Vi har valgt at de gamle (mine svigerforældre - da mine egen ikke holder jul) ikke skal have julegave fra vores datter (2 år)- for de får af os.. Kan ikke helt se ideen i at de skal have noget fra vores datter. Vi mener først, at vores datter skal give gave,, når hun skal giver udtryk for at det er til farmor og farfar..

Skal børnene selv give gaver synes jeg det skal være noget de laver, og ik noget man køber.. En tegning, perleplade, fingermaling osv.

Anmeld

21. november 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

kan hun give dem en tegning.

Jeg synes ikke man skal købe gaver på vegne af sine børn, men hvorfor ikke skrive alle tre på gaven. Altså både dig, din kæreste og jeres datter.

Anmeld

21. november 2012

SussieThyssen

mor:) skriver:

kan hun give dem en tegning.

Jeg synes ikke man skal købe gaver på vegne af sine børn, men hvorfor ikke skrive alle tre på gaven. Altså både dig, din kæreste og jeres datter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.