Tja, er vi de eneste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Vi giver svigerfa for 400.- og svigermor for 400.- - de vil IKKE have fælles gaver og de vil IKKE gave billeder af vores datter (de mener ikke det gælder som en julegave) Vores datter bliver skrevet på gaverne..

Svigermor får dog en kalender med vores datter - den går med i de 400.- (såmå vi se hvad hun siger til det)

hmmm .. vil det sige at man hjemme hos jer kan diktere hvad man vil have i julegave ...

for så vil jeg gerne have en ipad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Ved bare vi skal høre for - i de næste 100 år.. Så for at holde stemningen god, må de låne vores billeder, og så kopier de det..

Hvor er det træls at det skal være sådan..

Men sådan er det desværre også med min familie..

Min mormor var så fræk at sige at hun altså kun ville have billeder af min dreng og ikke kærestens, for det var jo ikke hendes oldebarn.. Der blev jeg sq ked af det og sagde at vi altså allesammen var på billedet..

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

hmmm .. vil det sige at man hjemme hos jer kan diktere hvad man vil have i julegave ...

for så vil jeg gerne have en ipad

Vi har en regel: INGEN gavekort (kun til svigerfar - han har dog ønsket sig ting i år, første gang i de 6 år jeg har kendt ham)

Det er ren bytte bytte købmand hjemme hos os/dem  

I år har vi givet dem masser af ønsker, så vi ikke selv ved hvad vi får..

Svigerfar ønsker sig kun en ting og svigermor ønsker sig gavekort (mendet GIVER VI IKKE), så skal ud og shoppe med hende, så hun kan finde nogle ønsker..

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Hvor er det træls at det skal være sådan..

Men sådan er det desværre også med min familie..

Min mormor var så fræk at sige at hun altså kun ville have billeder af min dreng og ikke kærestens, for det var jo ikke hendes oldebarn.. Der blev jeg sq ked af det og sagde at vi altså allesammen var på billedet..

Hold op en spand kold vand at få

Anmeld

21. november 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Hold op en spand kold vand at få

ja den var ikke sjov..

men det er altså bare ikke hende der bestemmer, det er os, og hvis hun vil have en gave, så får hun hvad vi vil give..

Anmeld

22. november 2012

Ellie79

Anonym skriver:

Vi har valgt at de gamle (mine svigerforældre - da mine egen ikke holder jul) ikke skal have julegave fra vores datter (2 år)- for de får af os.. Kan ikke helt se ideen i at de skal have noget fra vores datter. Vi mener først, at vores datter skal give gave,, når hun skal giver udtryk for at det er til farmor og farfar..

Andre som ikke giver gaver på Deres børns vejne??

Herhjemme får bedsterne til jul et billede af ungerne som er rammet  ind, det sætter de meget pris på. Min store datter tegner flittigt og laver perleplader så det får de også. Hun elsker at give og ville synes det var mærkeligt hun ikke havde en gave til dem - købt eller hjemmelavet. Hun er snart 6 men har givet gave selv siden hun var 4 år.

Anmeld

22. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er ungerne med i den gave vi giver + thea plejer at lave en lille ting til dem. I år har vi lavet håndaftryk i saltdej og juletræs ophæng, som ligner jødekager og brunkager. Vh stine

Anmeld

22. november 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Vi har valgt at de gamle (mine svigerforældre - da mine egen ikke holder jul) ikke skal have julegave fra vores datter (2 år)- for de får af os.. Kan ikke helt se ideen i at de skal have noget fra vores datter. Vi mener først, at vores datter skal give gave,, når hun skal giver udtryk for at det er til farmor og farfar..

Vi skriver da bare fra "Familien x" på gavemærkaterne. Det virker da kunstigt at pådutte det lille barn at være afsender. Måske meget sødt, meeen...

Kan I ikke gøre sådan i stedet?

Anmeld

22. november 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Vi skriver da bare fra "Familien x" på gavemærkaterne. Det virker da kunstigt at pådutte det lille barn at være afsender. Måske meget sødt, meeen...

Kan I ikke gøre sådan i stedet?

Gør vi altid - også på fødselsdagsgaverne

Anmeld

22. november 2012

Tona

Anonym skriver:

Vi gør det modsatte. Vi giver gaver fra vores datter til forældre og svigerforældre, men de voksne giver ikke hinanden gaver. De giver så også vores datter gaver, men ikke os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.