Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: hvorfor sku du ikke måtte spise marcipan??
hvorfor sku du ikke måtte spise marcipan??
Havde bare hørt et eller andet om marcipan.. Men god at jeg må spise det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Projekt baby skriver: Må jeg godt spise maripan - altså sneboldte?? Jeg har lyst til dem
Må jeg godt spise maripan - altså sneboldte??
Jeg har lyst til dem
**Ønskebabyen skriver: Undskyld, men hvorfor tror du at du ikke må spise dem??
Undskyld, men hvorfor tror du at du ikke må spise dem??
Jamen, mente bare da min søster var gravid op til jul sidste år, der måtte hun ikke spise det (men husker det meget svagt, da jeg på daværende tidspunkt var i kina)..
Projekt baby skriver: Havde bare hørt et eller andet om marcipan.. Men god at jeg må spise det
sjovt, det har jeg aldrig hørt - studsede bare lige over det, hvad der dog skulle være med marcipan ku forstå fisk eller lign. men marcipan, har jeg dog aldrig hørt nogen tvivle om hehe
FrkZier skriver: sjovt, det har jeg aldrig hørt - studsede bare lige over det, hvad der dog skulle være med marcipan ku forstå fisk eller lign. men marcipan, har jeg dog aldrig hørt nogen tvivle om hehe
Hahah, det er nok bare en tanketorsk
Projekt baby skriver: Jamen, mente bare da min søster var gravid op til jul sidste år, der måtte hun ikke spise det (men husker det meget svagt, da jeg på daværende tidspunkt var i kina)..
Der er likør i marcipan, jeg har fået a vide man ikke må spise det som gravid, og slet ikke de første tre måneder ..
Mht. Wiskysouce ville jeg heller ikke turde de første tre måneder ..
Lahn11 skriver: Der er likør i marcipan, jeg har fået a vide man ikke må spise det som gravid, og slet ikke de første tre måneder .. Mht. Wiskysouce ville jeg heller ikke turde de første tre måneder ..
Månsson skriver: Der er da ikke likør i ren marcipan
Der er da ikke likør i ren marcipan
Er det kun i marcipan brød der er det så ? For det var dem og købe konfekt jeg fik a vide man ikke måtte spise ?
sammen med en LANG liste med pålæg, osv der også var skadeligt ...
Lahn11 skriver: Er det kun i marcipan brød der er det så ? For det var dem og købe konfekt jeg fik a vide man ikke måtte spise ? sammen med en LANG liste med pålæg, osv der også var skadeligt ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128