bubba skriver:
Er jeg den eneste, der har lidt svært ved tanken om at man skal føde sit barn ud mellem benene, er ret spinkel, så kan ikke helt få det til at hænge sammen.. Slet ikke, hvis jeg skulle ende med en mother-loading stor baby.. Min svigerfamilie har været så venlige at fortælle mig de skræmmehistorier, de har med fra deres fødsler.. Så det er jo bare dejligt :-p
Hvad har I gjort jer af tanker
Jeg glæder mig til at føde igen, men er også bange på samme tid. Men her er en god historie: Jeg havde en god fødsel, jeg blev ikke skræmt af selve det at føde, og jeg fik kun lidt lattergas. Grunden til jeg er bange er, at det gik rimelig hurtigt (6½ time fra første ve), mine veer startede med vestorm lige fra første sekund, så jeg fik aldrig en optakt, og derfor havde jeg slet ikke hovedet med i min fødsel og arbejdede dårligt med veerne og kunne ikke følge med. Derfor er jeg bange for at føde igen: Ikke pga fødslen set fra et fysiologisk synspunkt, men fordi det gerne går hurtigere anden gang, og når jeg ikke kunne følge med første gang.
Ps. Jeg fødte en dejlig stor pige på cirka 4300 gram, og har efter samtaler med veninder, haft en langt bedre fødsel en flere af dem med små babyer. Bare for at sige at stor baby ikke er lig med frygtelig fødsel..
Anmeld