bubba skriver:
Er jeg den eneste, der har lidt svært ved tanken om at man skal føde sit barn ud mellem benene, er ret spinkel, så kan ikke helt få det til at hænge sammen.. Slet ikke, hvis jeg skulle ende med en mother-loading stor baby.. Min svigerfamilie har været så venlige at fortælle mig de skræmmehistorier, de har med fra deres fødsler.. Så det er jo bare dejligt :-p
Hvad har I gjort jer af tanker
jeg tror ikke du skal høre så meget på alle de slemme historier.
jeg fik at vide jeg skulle tænke på og snakke med min mor om hvordan det var gået med fødslen af mig og min bror.
min bror blev født på 2 timer fra første ve og jeg er født på 31 min fra første ve.
så jeg var klar på jeg nok ville føde hurtig, men valgte at tænke der kommer til at gå 25 timer, og det ender i aks, for så var jeg klar på det væreste.
JEg fik veer kl. 20.15 om aften og kl. 22.10 var der ikke ophold i dem, vi kontaktet fødegangen kl. 00.30 var der kl. 1.00, og jeg fødte kl 03.02 uden bedøvelse, eller noget som helst, nåde kun lige op på briksen, ellers havde jeg født ham i toilettet. Jeg havde problemer de næste 3 måneder med at jeg havde født når jeg vågnede om natten tænkte jeg, hvor er min mave, og nåå ja jeg har født.
så mit problem er at jeg er bange for at det går stærk igen så man selv ikke oplever fødslen.
så mit råd er snak alt godt igennem med din jm og evt. snak med din mor hvis det kan lade sig gøre.
Anmeld