Av ! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

Mink

tarkoflen skriver:

Det var så lidt tricket blev lært på Skejby efter æg udtagning, og det er faktisk ret nyttigt, når man ikke lige er hjemme ved sin varmepude

Godt at høre det går bedre! Det var nok bare din krops måde at sige, at nu måtte du godt lige tage en slapper

Ja det virker i hvert fald super .. 

Hmm altså jeg lider meget af kvalme og opkast og har slet ingen energi så jeg slapper faktisk meget af hver dag .. 

Men håber godt nok at NF viser min baby bare stortrives sådan som den gør sin mor syg af både opkastninger og bekymringer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Mink

tarkoflen skriver:

Det var så lidt tricket blev lært på Skejby efter æg udtagning, og det er faktisk ret nyttigt, når man ikke lige er hjemme ved sin varmepude

Godt at høre det går bedre! Det var nok bare din krops måde at sige, at nu måtte du godt lige tage en slapper

IHHH det lyder fuldstændig som mig.. !!  hvor er det bare dejligt jeg ikke er helt alene.. 

Jeg håber godt nok også bare at min lille baby stortrives sådan som den udsætter sin mor for elendigheder hehe 

Men jeg kan sagtens forstå dig og jeg tror lidt at uanset hvor mange scanninger man får så er man lige så utryg kort tid efter igen ...  man ville jo kigge på den konstant hvis man havde mulighed for panorama vinduer ind i maven  ! den ville jo ha tilskuer på konstant

Anmeld

18. november 2012

Amanda Stage

Jeg fik altså også mange jag både i siden, ryggen og midt for, lige fra uge 4 og frem til bækkengenerne sent i graviditeten og på tirsdag er Sigfred 4 år, og sund og rask, såå heeelt rolig, det er ikke sundt for baby at være bekymret.. så længe du ikke bløder, så er det ret normalt. 

Anmeld

18. november 2012

Bertris

Jeg havde forfærdligt mange smerter ved ledbåndene, og det føltes som du beskriiver der, min læge anbefalede mig at når smerterne var virkelig slemme at jeg sad/lå ned og slappede godt af i nogle minutter og tog den med ro ellers. 
Nu får jeg dem oftest når jeg er ude at gå langt eller hvis jeg lige får vendt mig for hurtigt i sengen og er 22+6 i dag

Anmeld

18. november 2012

Mink

Amanda Stage skriver:

Jeg fik altså også mange jag både i siden, ryggen og midt for, lige fra uge 4 og frem til bækkengenerne sent i graviditeten og på tirsdag er Sigfred 4 år, og sund og rask, såå heeelt rolig, det er ikke sundt for baby at være bekymret.. så længe du ikke bløder, så er det ret normalt. 

tak for dit svar.. er også blevet noget mere rolig nu men man skal jo lige vænne sig til alt det nye  

Anmeld

18. november 2012

Mink

Katrine Holmberg skriver:

Jeg havde forfærdligt mange smerter ved ledbåndene, og det føltes som du beskriiver der, min læge anbefalede mig at når smerterne var virkelig slemme at jeg sad/lå ned og slappede godt af i nogle minutter og tog den med ro ellers. 
Nu får jeg dem oftest når jeg er ude at gå langt eller hvis jeg lige får vendt mig for hurtigt i sengen og er 22+6 i dag

Ja mine startede også i nat når jeg vendte mig, og så hen af morgenen kom de bare lidt i sådan en bølge .. men de varede bare nogle sekunder men gjorde vildt ondt :/ har lagt ned det meste af dagen og har det bedre nu tak for dit svar!  

Anmeld

18. november 2012

SussieThyssen

Akmese skriver:

Tak for svar 

Ville bare blive så frygtelig ked af det, rammer uge 12 på tirsdag, ved godt at den uge også lige skal overståes, men alligevel 

Ligger bare i sengen og tør nærmest ikke stå ud, det er nok lidt tosset, men er gået fuldstændig i baglås.. !

Ligamentsmerter bliver nu ikke bedre af at ligge stille..musklerne skal røres, så aftager de igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.