Av ! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

Miss Kat

Det er jeg ked af at høre hvor langt er du henne nu ?? håber alt forløber fint denne gang 

Og tak for svar ! Ja jeg er bare rigtig nervøs, også fordi jeg er så langt væk hjemmefra glæder mig sådan til at lande i DK næste uge !!! tror også at det vil gøre mig mere rolig ... 

Jeg er 15+5 i dag.

Det forstår jeg godt! Jeg kan godt huske dit indlæg omkring vitaminer... nej, var det kalktilskud? Hvor du var ret forvirret pga. den anderledes kultur. Det må helt klart give ro og tryghed når du atter er hjemme i dine vante omgivelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Hullabullabulla

Akmese skriver:

AV, jeg får bare kæmpe jag fra mit underliv i dag, gør mig rigtig bange !! er 10+6 i dag.. håber godt nok bare det er ledbåndene/ligamenterne som giver sig !!! 

Er der ikke nogen som kan berolige mig lidt ?? 

Jeg får også disse jag og har fået det lige siden 4+0..

Er i dag 21+2 og sønnen i maven lever i bedste velgående

Som de andre siger - tag den med ro og få slappet helt af

Anmeld

18. november 2012

Mink

tarkoflen skriver:

Hvor hyggeligt

Tag den med ro i dag og se om ikke det hjælper, hvis der er en microovn, så gør et lille håndklæder vådt, men vrid det lige lidt, smid det i microen et par minutter, put håndklædet i en pose og med en pose omkring og derefter et andet håndklæde, og vupti du har en varmepude! Måske du også kan bruge kogende vand og så ikke gennemvæde det, så det er til at få ned i posen...

Man bliver så opmærksom på alt, og nervøs ved den mindste forandring, det er du slet ikke alene om!

tusind tak for dine gode råd de var rigtig gode og hjalp meget ! Og jeg har det en hel del bedre nu ... men ja man bliver godt nok bange 

Anmeld

18. november 2012

Mink

Miss Kat skriver:

Jeg er 15+5 i dag.

Det forstår jeg godt! Jeg kan godt huske dit indlæg omkring vitaminer... nej, var det kalktilskud? Hvor du var ret forvirret pga. den anderledes kultur. Det må helt klart give ro og tryghed når du atter er hjemme i dine vante omgivelser.

Dejligt ! så går det hele jo som det skal denne gang ! 

Haha ja åh nej dog de vitaminer men jeg fandt dog ud af det 

Hmm ved godt det her er et lidt intimt spørgsmål og ikke sikkert du vil svare, men nu har du jo prøvet at miste før, jeg har utrolig meget hvidt udflåd disse dage, fktisk så meget at jeg gerne har et bind i fordi jeg simpelthen ikke kan fordrage det .. er det gode eller dårlige tegn ?? 

Ja det bliver så skønt at komme hjem !! 

Anmeld

18. november 2012

Mink

Britt88 skriver:

Jeg får også disse jag og har fået det lige siden 4+0..

Er i dag 21+2 og sønnen i maven lever i bedste velgående

Som de andre siger - tag den med ro og få slappet helt af

Tak for dit svar !! det beroliger altså virkelig !! 

Anmeld

18. november 2012

Miss Kat

Akmese skriver:

Dejligt ! så går det hele jo som det skal denne gang ! 

Haha ja åh nej dog de vitaminer men jeg fandt dog ud af det 

Hmm ved godt det her er et lidt intimt spørgsmål og ikke sikkert du vil svare, men nu har du jo prøvet at miste før, jeg har utrolig meget hvidt udflåd disse dage, fktisk så meget at jeg gerne har et bind i fordi jeg simpelthen ikke kan fordrage det .. er det gode eller dårlige tegn ?? 

Ja det bliver så skønt at komme hjem !! 

Ja det krydser jeg også fingre for at det gør! 

Øget udflåd skulle jo være et graviditetstegn, men har vist ikke noget med abort at gøre. Jeg havde heller ikke noget i den retning, da jeg aborterede, så de to ting, tror jeg heldigvis ikke du behøver kæde sammen. Det kan til gengæld godt være noget svamp, så hvis du føler dig generet af det, er det måske værd at nævne for lægen, i hvert fald hvis det ændrer struktur eller lugter grimt. Men igen, det er vist et helt normalt graviditetstegn!

Og hold os up to date med hvordan det hele går de næste par dage.

Anmeld

18. november 2012

Mink

Miss Kat skriver:

Ja det krydser jeg også fingre for at det gør! 

Øget udflåd skulle jo være et graviditetstegn, men har vist ikke noget med abort at gøre. Jeg havde heller ikke noget i den retning, da jeg aborterede, så de to ting, tror jeg heldigvis ikke du behøver kæde sammen. Det kan til gengæld godt være noget svamp, så hvis du føler dig generet af det, er det måske værd at nævne for lægen, i hvert fald hvis det ændrer struktur eller lugter grimt. Men igen, det er vist et helt normalt graviditetstegn!

Og hold os up to date med hvordan det hele går de næste par dage.

Okay så, det er jeg glad for.. ! jeg er som sådan ikke generet og det lugter overhovedet ikke, det er bare super irriterende ! 

Håber bare det er et positivt tegn og så er det vidst meget godt at jeg sal til lægen om 8 dage med alle mine hysteriske anfald

Det skal jeg nok  og tusind tak fordi du gav dig tid til at berolige mig sådan på en højhellig søndag !! 

Anmeld

18. november 2012

tarkoflen

Akmese skriver:

tusind tak for dine gode råd de var rigtig gode og hjalp meget ! Og jeg har det en hel del bedre nu ... men ja man bliver godt nok bange 

Det var så lidt tricket blev lært på Skejby efter æg udtagning, og det er faktisk ret nyttigt, når man ikke lige er hjemme ved sin varmepude

Godt at høre det går bedre! Det var nok bare din krops måde at sige, at nu måtte du godt lige tage en slapper

Anmeld

18. november 2012

Miss Kat

Okay så, det er jeg glad for.. ! jeg er som sådan ikke generet og det lugter overhovedet ikke, det er bare super irriterende ! 

Håber bare det er et positivt tegn og så er det vidst meget godt at jeg sal til lægen om 8 dage med alle mine hysteriske anfald

Det skal jeg nok  og tusind tak fordi du gav dig tid til at berolige mig sådan på en højhellig søndag !! 

Hehe det der med hysteriske anfald kan jeg altså godt nikke genkendende til.

Jeg har allerede været ved lægen to gange på de her blot knap 16 uger for at blive tjekket for blærebetændelse (der var intet i vejen)... og da jeg mærkede de der smerter, som minder om dem du har nu, gik jeg HELT i panik og ned med flaget, og sagde til min mand at nu er det altså  slut, nu havde jeg aborteret igen... Der skete jo så ikke noget. Og blot et par dage efter NF begyndte jeg at bekymre mig om, om baby stadig var okay eller om hjertet var gået i stå i mellemtiden. 

Jeg overfortolker simpelthen alt der føles nyt og anderledes.

Det skal du ikke takke for, det er bare hyggeligt. 

Anmeld

18. november 2012

Mink

tarkoflen skriver:

Det var så lidt tricket blev lært på Skejby efter æg udtagning, og det er faktisk ret nyttigt, når man ikke lige er hjemme ved sin varmepude

Godt at høre det går bedre! Det var nok bare din krops måde at sige, at nu måtte du godt lige tage en slapper

Ja det virker i hvert fald super .. 

Hmm altså jeg lider meget af kvalme og opkast og har slet ingen energi så jeg slapper faktisk meget af hver dag .. 

Men håber godt nok at NF viser min baby bare stortrives sådan som den gør sin mor syg af både opkastninger og bekymringer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.