Av ! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.110 visninger
26 svar
0 synes godt om
18. november 2012

Mink

AV, jeg får bare kæmpe jag fra mit underliv i dag, gør mig rigtig bange !! er 10+6 i dag.. håber godt nok bare det er ledbåndene/ligamenterne som giver sig !!! 

Er der ikke nogen som kan berolige mig lidt ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

tarkoflen

Det kan sagtens være ligamenterne!

Jeg har lige haft en rigtig træls weekend sidste weekend med rigtig mange smerter og det kommer umiddelbart fra at mit bækken er låst, mine smerter sidder stort set kun i den ene side, og sådan ca. midt mellem navlen og hoften...

Har du været til skanning?

Anmeld

18. november 2012

Mink

tarkoflen skriver:

Det kan sagtens være ligamenterne!

Jeg har lige haft en rigtig træls weekend sidste weekend med rigtig mange smerter og det kommer umiddelbart fra at mit bækken er låst, mine smerter sidder stort set kun i den ene side, og sådan ca. midt mellem navlen og hoften...

Har du været til skanning?

okay jeg håber sådan.. 

Jeg fik nogle gange en stikkende fornemmelse fra min venstre side når jeg vendte mig i sengen i nat.. og ellers her hen af formiddagen har jeg bare fået nogle ordenlige jag, men står ikke på længere end nogle sekunder 5 sekunder måske... 

Nej jeg er ikke blevet scannet endnu det skal jeg her den 26. nov til nf... :/ befinder mig i udlandet indtil da ..  

Anmeld

18. november 2012

SussieThyssen

Akmese skriver:

okay jeg håber sådan.. 

Jeg fik nogle gange en stikkende fornemmelse fra min venstre side når jeg vendte mig i sengen i nat.. og ellers her hen af formiddagen har jeg bare fået nogle ordenlige jag, men står ikke på længere end nogle sekunder 5 sekunder måske... 

Nej jeg er ikke blevet scannet endnu det skal jeg her den 26. nov til nf... :/ befinder mig i udlandet indtil da ..  

Slap du  bare godt af.

Jeg tror også det er ligamentsmerter.
Men bliver de mere vedvarende, så skal du nok på skadestuen og lige blive tjekket engang.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. november 2012

tarkoflen

Akmese skriver:

okay jeg håber sådan.. 

Hvis det er så kort tid, vil jeg tro, at det er ligamenterne! Og hvis du i udlandet, forestiller jeg mig, at l ikke bare sidder stille og hygger

Måske du skal tage en helt rolig dag og bare slappe helt af, og se, om det bliver bedre.

Bliver det værre må du få fat i noget lægevagt eller hvad de har der hvor du er.

Anmeld

18. november 2012

Mink

SussieThyssen skriver:

Slap du  bare godt af.

Jeg tror også det er ligamentsmerter.
Men bliver de mere vedvarende, så skal du nok på skadestuen og lige blive tjekket engang.

Kærligst
Sussie

Tak for svar 

Ville bare blive så frygtelig ked af det, rammer uge 12 på tirsdag, ved godt at den uge også lige skal overståes, men alligevel 

Ligger bare i sengen og tør nærmest ikke stå ud, det er nok lidt tosset, men er gået fuldstændig i baglås.. !

Anmeld

18. november 2012

Mink

tarkoflen skriver:

Hvis det er så kort tid, vil jeg tro, at det er ligamenterne! Og hvis du i udlandet, forestiller jeg mig, at l ikke bare sidder stille og hygger

Måske du skal tage en helt rolig dag og bare slappe helt af, og se, om det bliver bedre.

Bliver det værre må du få fat i noget lægevagt eller hvad de har der hvor du er.

Vi har lejlighed hernede, så jo det er bare stille og roligt, det er ikke ferie hygge  ! 

Ligger allerede fastfrosset i sengen og vil ikke ud af den  (total åndssvagt)

Ja det er højhellig søndag og uden for sæsonen så det bliver bare svært at finde noget i dag som har åbent ... men nu må vi se havde bare brug for at blive beroliget .. i min lille forskruet hjerne er der jo meget dramatiske billeder af at den lille helt sikkert er ved at "rive" sig løs 

Anmeld

18. november 2012

Miss Kat

Jeg fik også nogle meget smertefulde jag omkring samme tid du er nu. Jeg har mistet før, og syntes smerterne mindede om dengang, så jeg blev meget bange. Det var dog ingenting og gik over i løbet af nogle dage. Altså højst sandsynligt ligamenterne.

Det lyder som det samme, du beskriver. Men forstår udmærket dine bekymringer!! Og du skal naturligvis også være obs på det.

Anmeld

18. november 2012

Mink

Miss Kat skriver:

Jeg fik også nogle meget smertefulde jag omkring samme tid du er nu. Jeg har mistet før, og syntes smerterne mindede om dengang, så jeg blev meget bange. Det var dog ingenting og gik over i løbet af nogle dage. Altså højst sandsynligt ligamenterne.

Det lyder som det samme, du beskriver. Men forstår udmærket dine bekymringer!! Og du skal naturligvis også være obs på det.

Det er jeg ked af at høre hvor langt er du henne nu ?? håber alt forløber fint denne gang 

Og tak for svar ! Ja jeg er bare rigtig nervøs, også fordi jeg er så langt væk hjemmefra glæder mig sådan til at lande i DK næste uge !!! tror også at det vil gøre mig mere rolig ... 

Anmeld

18. november 2012

tarkoflen

Akmese skriver:

Vi har lejlighed hernede, så jo det er bare stille og roligt, det er ikke ferie hygge  ! 

Ligger allerede fastfrosset i sengen og vil ikke ud af den  (total åndssvagt)

Ja det er højhellig søndag og uden for sæsonen så det bliver bare svært at finde noget i dag som har åbent ... men nu må vi se havde bare brug for at blive beroliget .. i min lille forskruet hjerne er der jo meget dramatiske billeder af at den lille helt sikkert er ved at "rive" sig løs 

Hvor hyggeligt

Tag den med ro i dag og se om ikke det hjælper, hvis der er en microovn, så gør et lille håndklæder vådt, men vrid det lige lidt, smid det i microen et par minutter, put håndklædet i en pose og med en pose omkring og derefter et andet håndklæde, og vupti du har en varmepude! Måske du også kan bruge kogende vand og så ikke gennemvæde det, så det er til at få ned i posen...

Man bliver så opmærksom på alt, og nervøs ved den mindste forandring, det er du slet ikke alene om!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.