Anonym skriver:
hej med jer herinde...
jeg har termin idag og er ved at blive skør i hovedet vil så gerne bare have min baby i armene, men ved ikke hvad jeg skal stille op har lyst til at lave alle mulige ting og har svært ved at finde ro, hvad lavede i på terminsdagen, er os bare lidt bange for at tage nogle steder hvis nu der sker noget osv.. hvordan havde i det?
og hvad lavede i?

Hehe...et typisk tegn på at det er lige op over er netop uroen og aktivitetsniveauet 
Jeg gjorde rent og flintrede rundt.
Aldrig har mine skunkrum på loftet været så rene 
Og der er heller aldrig blevet gjort rent i dem siden.
Min far var ved at brække sig af grin da han kom forbi til en tår kaffe, og så mig flintre rundt med kost, spand og kæmpe mave, og han meddelte mig, at inden for 24 timer ville han vædde på, at jeg fik veer (kl var 13) Og kl 17:30 startede mine veer så 
Det var med nr 1.
Jeg gik så 12 dage over termin med mine de to store, men uroen i kroppen...den kan jeg tydeligt huske...man er ligesom en mus, der redder til barsel 
Men gå dig nogle raske ture, tag lidt på besøg ikke så langt hjemmefra, for selvom veerne skulle gå igang, har man jo som regel tid nok til at nå hjem og få forberedt sig til at skulle afsted på FG.
Eller inviter venner over til en tår kaffe, så I kan hygge lidt.

Kærligst
Sussie
Anmeld