hvad lavede i på jeres terminsdato?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

hej med jer herinde...

jeg har termin idag og er ved at blive skør i hovedet vil så gerne bare have min baby i armene, men ved ikke hvad jeg skal stille op har lyst til at lave alle mulige ting og har svært ved at finde ro, hvad lavede i på terminsdagen, er os bare lidt bange for at tage nogle steder hvis nu der sker noget osv.. hvordan havde i det?og hvad lavede i?

Hehe...et typisk tegn på at det er lige op over er netop uroen og aktivitetsniveauet

Jeg gjorde rent og flintrede rundt.
Aldrig har mine skunkrum på loftet været så rene 
Og der er heller aldrig blevet gjort rent i dem siden.
Min far var ved at brække sig af grin da han kom forbi til en tår kaffe, og så mig flintre rundt med kost, spand og kæmpe mave, og han meddelte mig, at inden for 24 timer ville han vædde på, at jeg fik veer (kl var 13) Og kl 17:30 startede mine veer så
Det var med nr 1.

Jeg gik så 12 dage over termin med mine de to store, men uroen i kroppen...den kan jeg tydeligt huske...man er ligesom en mus, der redder til barsel

Men gå dig nogle raske ture, tag lidt på besøg ikke så langt hjemmefra, for selvom veerne skulle gå igang, har man jo som regel tid nok til at nå hjem og få forberedt sig til at skulle afsted på FG.
Eller inviter venner over til en tår kaffe, så I kan hygge lidt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

hej med jer herinde...

jeg har termin idag og er ved at blive skør i hovedet vil så gerne bare have min baby i armene, men ved ikke hvad jeg skal stille op har lyst til at lave alle mulige ting og har svært ved at finde ro, hvad lavede i på terminsdagen, er os bare lidt bange for at tage nogle steder hvis nu der sker noget osv.. hvordan havde i det?og hvad lavede i?

Hov glemte at svare på hvad jeg lavede på terminsdagen

Med nr 1 var det min svigermors 60 års fødselsdag, så det blev den dag brugt til.
Heldigvis fødte jeg ikke der, for det ville da have været enormt upraktisk, men der gik jo så også yderligere 12 dage inden jeg fødte.

Med nr 2 havde jeg termin d. 15. dec.
Jeg var til jordemoder og jeg sagde til hende, at hvis jeg ikke havde født inden den 19. dec, så blev der sat prop i, for jeg VILLE IKKE ligge på sygehuset i de 3 juledage. (dengang lå man på fødeafdelingen i 4-5 dage)
Hun grinede lidt, og lavede så en hindeløsning på mig (som om at det virkede)
D. 19 kom og gik, og jeg kneb ballerne sammen og vågnede først d. 27. om morgenen med veer igen 12 dage over termin.

Med nr 3 havde jeg termin d. 12. august, men så langt nåede jeg aldrig, han blev nemlig taget ved kejsersnit d. 29. juli. Ham var jeg jo nok også gået over med, hvis jeg kender mig selv ret

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. november 2012

Benjamins'mor

Benjamins'mor skriver:

Ryddede op.
Var ude gå en tur.
Ude og besøge nogle veninder om aftenen. Og efter midnat var det min kærestes fødselsdag. Så der fik han sin gave.

Fødte 40+6.

Anmeld

18. november 2012

Tona

Anonym skriver:

hej med jer herinde...

Jeg holdt en stille og rolig juleaften med familien på min terminsdato Trods kæmpe mave osv meldte Amanda dog først sin ankomst 14 dage senere.

Anmeld

18. november 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

hej med jer herinde...

Hehe jeg kan kun huske at jeg var ude og tømme skraldespanden, og min nabo spurgte hvornår jeg skulle føde og kunne ikke forstå at det var den dag

Anmeld

18. november 2012

Amanda Stage

Tja på terminsdatoen, der fødte jeg  

Anmeld

18. november 2012

serinasmor

bagte kage og lavede varm kakao med flødeskum .. drak the og læste en god bog .. så jule film og åd konfekt (evt lavede det )

havde termin 26. dec og bestemt vi ikke skulle nogle steder i julen .. min familie boede 2 timer væk og kærestens 1 time .. forstår godt det der med ikke at turde tage nogle steder .. men hvis ikke i skal køre i flere timer så tag afsted hvis i ellers har det godt med det vi var bla. også i bilka -bare fordi og til nytårsfest osv

fødte først 5 jan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.