hvad lavede i på jeres terminsdato?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2012

Na-Wi

Blev sat igang på min terminsdato, så lå på rigshospitalet og ventede på at der ville ske noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Dorthe1986

Jeg sad og lagde sidste hånd på mit bachelorprojekt fødte 9 dage senere

Anmeld

17. november 2012

klmf

Slagtede en ko Ej, ikke det deciderede slagterarbejde, men hentede kødet på slagteriet og ordnede det. Sønnike kom dagen efter

Anmeld

17. november 2012

An&Jo

Jeg er en af dem der hyggede med baby på terminsdagen..

Jeg fødte 38+4 nemlig..

Anmeld

17. november 2012

Møn-Mor

Tog hjem fra sygehuset med min søn i armene (fødte d. 21. og havde termin d. 23.) .

Anmeld

17. november 2012

maryjane

Ikke så meget tror jeg. Gik ned og stemte, og så valg om aftenen. (September sidste år)

edit; jeg husker forkert, havde termin en dag efter valget ... Så aner ikke hvad jeg lavede. Men det kan ikke have været meget.)

Anmeld

17. november 2012

LilleChelle

Jeg lå på sygehuset og hyggede med min dejlige søn og kæreste  

- Jeg fødte 39+5  

Anmeld

17. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Med thea havde jeg en 6 uger gammel baby, så gik bare og hyggede her hjemme.

Med thea var jeg indlagt til igangsættelse, fordi jeg ik måtte gå over tid. 

Håber der snart sker noget for dig. Vh stine

Anmeld

17. november 2012

L&V

Anonym skriver:

hej med jer herinde...

jeg har termin idag og er ved at blive skør i hovedet vil så gerne bare have min baby i armene, men ved ikke hvad jeg skal stille op har lyst til at lave alle mulige ting og har svært ved at finde ro, hvad lavede i på terminsdagen, er os bare lidt bange for at tage nogle steder hvis nu der sker noget osv.. hvordan havde i det?og hvad lavede i?

Jeg var på sygehuset for at blive sat igang

Anmeld

17. november 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

hej med jer herinde...

jeg har termin idag og er ved at blive skør i hovedet vil så gerne bare have min baby i armene, men ved ikke hvad jeg skal stille op har lyst til at lave alle mulige ting og har svært ved at finde ro, hvad lavede i på terminsdagen, er os bare lidt bange for at tage nogle steder hvis nu der sker noget osv.. hvordan havde i det?og hvad lavede i?

Tja, på min terminsdato - hyggede jeg med i min barsel med manden og BABY... Hun kom nemlig til verden 9 dage før termin (planlagt kejsersnit)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.