hvad lavede i på jeres terminsdato?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.799 visninger
36 svar
0 synes godt om
17. november 2012

Anonym trådstarter

hej med jer herinde...

jeg har termin idag og er ved at blive skør i hovedet vil så gerne bare have min baby i armene, men ved ikke hvad jeg skal stille op har lyst til at lave alle mulige ting og har svært ved at finde ro, hvad lavede i på terminsdagen, er os bare lidt bange for at tage nogle steder hvis nu der sker noget osv.. hvordan havde i det?og hvad lavede i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Tip!

Jeg havde min søn i armene på termins datoen.. Fødte 38+2.. 

Anmeld

17. november 2012

Koen.

Anonym skriver:

hej med jer herinde...

jeg har termin idag og er ved at blive skør i hovedet vil så gerne bare have min baby i armene, men ved ikke hvad jeg skal stille op har lyst til at lave alle mulige ting og har svært ved at finde ro, hvad lavede i på terminsdagen, er os bare lidt bange for at tage nogle steder hvis nu der sker noget osv.. hvordan havde i det?og hvad lavede i?

Med min datter havde jeg travlt med at stirre på hende(fødte 39+2) og med min søn gjorder jeg rent som bare pokker(fødte 40+3)

Anmeld

17. november 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

hej med jer herinde...

Tja .. Jeg fødte

Anmeld

17. november 2012

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

hej med jer herinde...

Siddet derhjemme begge gange...

Frederic kom ud i uge 38+2

Freya i uge 38+4

Anmeld

17. november 2012

_-Kathrine-_

Var på marked og trave
Derefter tog vi hjem og spiste kage - masser af kage

Anmeld

17. november 2012

kiwiol

Jeg fødte på min termins dag

Anmeld

17. november 2012

Guldet

hihi der klemte jeg ballerne sammen  Havde termin den. 24 dec  Hun kom den 28 dec. så det passede bare perfekt, var bange for at hun enten ramte juleaften eller nytårsaften

Spændende om du snart føder..

Anmeld

17. november 2012

Elgaard73

Jeg vraltede rundt og gjorde rent og pudsede vinduer. Og der skete ingenting overhovedet. 

Jeg havde faktisk termin idag, bare for et år siden. Han kom så først d. 24 Nov (41+0), efter at være blevet sat igang. 

Masser af vestøv og  herfra.

Anmeld

17. november 2012

Benjamins'mor

Ryddede op.
Var ude gå en tur.
Ude og besøge nogle veninder om aftenen. Og efter midnat var det min kærestes fødselsdag. Så der fik han sin gave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.