Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej med jer herinde...
jeg har termin idag og er ved at blive skør i hovedet vil så gerne bare have min baby i armene, men ved ikke hvad jeg skal stille op har lyst til at lave alle mulige ting og har svært ved at finde ro, hvad lavede i på terminsdagen, er os bare lidt bange for at tage nogle steder hvis nu der sker noget osv.. hvordan havde i det?og hvad lavede i?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg havde min søn i armene på termins datoen.. Fødte 38+2..
Anonym skriver: hej med jer herinde... jeg har termin idag og er ved at blive skør i hovedet vil så gerne bare have min baby i armene, men ved ikke hvad jeg skal stille op har lyst til at lave alle mulige ting og har svært ved at finde ro, hvad lavede i på terminsdagen, er os bare lidt bange for at tage nogle steder hvis nu der sker noget osv.. hvordan havde i det?og hvad lavede i?
Tja .. Jeg fødte
Siddet derhjemme begge gange...
Frederic kom ud i uge 38+2
Freya i uge 38+4
Jeg fødte på min termins dag
hihi der klemte jeg ballerne sammen Havde termin den. 24 dec Hun kom den 28 dec. så det passede bare perfekt, var bange for at hun enten ramte juleaften eller nytårsaften
Spændende om du snart føder..
Jeg vraltede rundt og gjorde rent og pudsede vinduer. Og der skete ingenting overhovedet.
Jeg havde faktisk termin idag, bare for et år siden. Han kom så først d. 24 Nov (41+0), efter at være blevet sat igang.
Masser af vestøv og herfra.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128