hvad lavede i på jeres terminsdato?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2012

LinLin

Jeg fødte (anden gang...) - vandet gik 5.30...

Første gang havde jeg haft minsøn i armene i 15 dage på terminen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Ønskebarnet12

Var hjemme hos min mor og håbede så meget på han ville komme men han kom først 41+1 ved igangsættelse 

Anmeld

17. november 2012

Fenja09

Anonym skriver:

hej med jer herinde...

jeg har termin idag og er ved at blive skør i hovedet vil så gerne bare have min baby i armene, men ved ikke hvad jeg skal stille op har lyst til at lave alle mulige ting og har svært ved at finde ro, hvad lavede i på terminsdagen, er os bare lidt bange for at tage nogle steder hvis nu der sker noget osv.. hvordan havde i det?og hvad lavede i?

På termin var kæresten og jeg ude og spise frokost på Bones, fik det ekstremt dårligt - ligesom en hurtig omgang influenza, blev ligbleg i hovedet og fik kvalme. Fik spist lidt mad og kan faktisk ikke huske hvad vi lavede resten af dagen, udover det sædvanlige - gåture med hunden osv.

Jeg fødte 40+1 om morgen - så der var en grund til at jeg havde haft det så skidt dagen inden

/Fenja

Anmeld

17. november 2012

Ayasmor

Jeg sad alene hjemme og klemte balderne sammen. Min veninde der skulle med til fødslen var på arbejde og lave mad for 800 prs. så kunne slet ikke få hende med hvis jeg var gået i fødsel den dag.

Anmeld

17. november 2012

K&S

Jeg havde Anton i armene (fødte 38+0) og manden var lige startet i skole igen efter barsel

Anmeld

17. november 2012

Marts<3

Venne besøg, gik Vesterbro tyndt, kiggede på min kæreste spille bordtennis. Afsluttede dagen med citronrmåne og te... Kl 01.15 vågnede jeg af den første ve... 

Anmeld

18. november 2012

Jemion

Jeg var ude og cykle en god tur I håb om der ville ske noget men men han kom først 40+4 

Anmeld

18. november 2012

baby012

Handlede ind, vaskede gulv, støvsuede, støvede af, pakkede tasken til sygehuset, gik en tur, lavede mad, sov... 

Fødte 41+0

Anmeld

18. november 2012

blomst84

Hyggede med min 2 uger gamle smukke datter   fødte 38+0 

Anmeld

18. november 2012

mor2011_

mener at vi var i randers regnskov på termins  dato

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.