Børn med mistanke om adhd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2012

KTP86

Ved du hvilke redskaber du vil tage imod for at hjælpe hende? Held og lykke med din datter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

wamse

KTP86 skriver:

Ved du hvilke redskaber du vil tage imod for at hjælpe hende? Held og lykke med din datter 

Jeg vil tage imod alt, der kan hjælpe mit barn Uanset hvilken form for besværlighed dette her er, så findes der nok intet jeg ikke ville gøre

Tak skal du have

Anmeld

16. november 2012

KTP86

wamse skriver:

Jeg vil tage imod alt, der kan hjælpe mit barn Uanset hvilken form for besværlighed dette her er, så findes der nok intet jeg ikke ville gøre

Tak skal du have

Vi bruger en sansegynge og skal i 2013 prøve en kædedyne. Jeg håber det hjælper 

Anmeld

16. november 2012

wamse

KTP86 skriver:

En kædedyne, er det det samme som en kugledyne?

Anmeld

16. november 2012

KTP86

wamse skriver:

Jeg har lagt under begge slags,og kædedynen ligger tungere som virker til at skabe en bedre ro. Begge dyner har samme funktion,men nogen finder den ene bedre end den anden

Anmeld

16. november 2012

bøllen

wamse skriver:

En kædedyne og kugledyne er 2 forskellige 

vi havde lånt en kugle dyne, men har istedet fået en kædedyne.

hvad forskellen er i forhold til effekt ved jeg ikke

Anmeld

16. november 2012

bøllen

KTP86 skriver:

Håber det er ok jeg spørg , hvordan går det med Mikkel ?

Anmeld

16. november 2012

KTP86

bøllen skriver:

Håber det er ok jeg spørg , hvordan går det med Mikkel ?

Det er helt okay at du spørger,Mikkel har det godt  

Anmeld

17. november 2012

Lone Jakobsen

wamse skriver:

Tak for svaret

Har din søn godt kunnet følge med rent fagligt? For det er der, hvor der allerede nu er problemer for min datter.

Har lige haft en rigtig god samtale med børnepsykologen på skolen

Jeg er klar over, at det i vores tilfælde sagtens kan skyldes alle de ting, hun allerede har skullet leve i, at det nu giver denne reaktion, men det gør jo ikke, at der kan være et behov for ekstra støtte

hej igen

nej min søn kan ikk følge med fagligt. han kan kun holde koncentration i 5 minutter af gangen, så bliver han rastløs (kaldet kropsligt urolig) så han har ingen mulighed for at følge med de andre. min søn har store problemer med de eksekutive funktioner.... han kan slet ikke overskue selv de mest simple opgaver.

han er ellers en dreng som inteligens mæssigt ligger over middel, og hvis de kan finde den rigtige behandling til ham, vil han hurtigt kunne indhente det forsømte.

hvad sagde psykologen så til det? kan de hjælpe hende? og evt. på hvilken måde?

Anmeld

17. november 2012

wamse

Lone Jakobsen skriver:

hej igen

nej min søn kan ikk følge med fagligt. han kan kun holde koncentration i 5 minutter af gangen, så bliver han rastløs (kaldet kropsligt urolig) så han har ingen mulighed for at følge med de andre. min søn har store problemer med de eksekutive funktioner.... han kan slet ikke overskue selv de mest simple opgaver.

han er ellers en dreng som inteligens mæssigt ligger over middel, og hvis de kan finde den rigtige behandling til ham, vil han hurtigt kunne indhente det forsømte.

hvad sagde psykologen så til det? kan de hjælpe hende? og evt. på hvilken måde?

Skolepsykologen var meget fokuseret på vores baggrund, og at det kan være årsagen til min datters vanskeligheder i dag. Men hun ville indhente oplysninger fra skole/sfo/familieafdelingen, for at kunne danne sig et bedre helheds indtryk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.