min nye fotoside :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2012

Kamulla

LuQa skriver:

Ahhh på den måde har kun et og det er zoom. 35-200 kan ikk lige huske brændevide :/ (for dårligt) Hehe men er ved at spare op har lige købt nu fin reflektor det er lidt mere overkommeligt end nyt objektiv

startede selv med et 18-200mm, men er det pengene der er problemet, så startede jeg med et 50mm 1,8, det koster ca. 1000kr for nyt, og du kan finde mange på DBA til 500 kr ca.. det er det bedste du kan få til den pris og mange fotografer bruger det.. så vil jeg lige anbefale til dine model billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

LuQa

Kamulla skriver:

startede selv med et 18-200mm, men er det pengene der er problemet, så startede jeg med et 50mm 1,8, det koster ca. 1000kr for nyt, og du kan finde mange på DBA til 500 kr ca.. det er det bedste du kan få til den pris og mange fotografer bruger det.. så vil jeg lige anbefale til dine model billeder

Takker det ville jeg lige prøve at undersøge

Anmeld

16. november 2012

Kamulla

LuQa skriver:

Takker det ville jeg lige prøve at undersøge

ved self ikke hvilke kamera du har.. men her snakker jeg til canon... ved ikke om det er ligeså med nikons og de har sådan et lysstærkt prime til den pris

Anmeld

16. november 2012

LuQa

Kamulla skriver:

ved self ikke hvilke kamera du har.. men her snakker jeg til canon... ved ikke om det er ligeså med nikons og de har sådan et lysstærkt prime til den pris

det er Nikon jeg har men det er ca det samme skal af med omkring 1000kr for et 35mm 1,8

Anmeld

16. november 2012

tarkoflen

LuQa skriver:

Nu bristede min drøm om ønskebarnet for alvog og står over for en abort så det bedste jeg kunne komme i tanke om at gøre for mig selv lige nu er at begynde at tage nogle flere billeder som er min helt store hoppy..

jeg har derfor lavet denne side på facebook som jeg håber i har lyst til at ta et kig på og evt syntes godt om for at følge med i 

siden er stadig under opbygning

der vil selvfølgelig kommer mange flere billeder løbende
mit mål er at komme mere igang med at ta' en masse fotografier og derved blive bedre til at tage og redigere billeder
og så selfølgelig for at komme lidt på afstand fra alt sorgen der er lige nu :/

linket står under alle hjerterne

-------------------------------------------------------------------------

http://www.facebook.com/#!/pages/Lucca-Photography/176910589114802

Åh det gør mig ondt, at det ikke var Horsens der tog fejl

Håber får noget hjælp til at bearbejde den sorg, det må være!

Jeg kan desværre ikke komme ind på din FB side men godt du har en god hobby at kaste dig over!

Kæmpe

Anmeld

16. november 2012

Kamulla

LuQa skriver:

det er Nikon jeg har men det er ca det samme skal af med omkring 1000kr for et 35mm 1,8

det er ikke helt det samme..

Jo mindre brændvidde, jo mere fortegning af ansigt ved portræt.. det optimale til portræt skulle ligge på 105-135 mm

det mest optimale og billigste til potrætter er 50mm 1,8

min fotograf ven er nikon bruger og siger det for nikon også tegner super skarpt

http://www.kamerahuset.dk/product/nikon-50mm-f-1-8g-fx-jaa015da/

men et 35mm er mere til helfigur... så ikke helt tosset alligevel jo

men min kammerat anbefaler dertil istedet et 28mm 

har han taget dette billede med  http://500px.com/photo/18049305

Anmeld

16. november 2012

LuQa

tarkoflen skriver:

Åh det gør mig ondt, at det ikke var Horsens der tog fejl

Håber får noget hjælp til at bearbejde den sorg, det må være!

Jeg kan desværre ikke komme ind på din FB side men godt du har en god hobby at kaste dig over!

Kæmpe

mange tak  Ja det håber jeg også de har, det er en forfærdelig tid at gå igennem skal ind og ha abort på torsdag  

ja det er rigtig rart at ha noget at gå så meget op i når det hele ramler

Anmeld

16. november 2012

LuQa

Kamulla skriver:

det er ikke helt det samme..

Jo mindre brændvidde, jo mere fortegning af ansigt ved portræt.. det optimale til portræt skulle ligge på 105-135 mm

det mest optimale og billigste til potrætter er 50mm 1,8

min fotograf ven er nikon bruger og siger det for nikon også tegner super skarpt

http://www.kamerahuset.dk/product/nikon-50mm-f-1-8g-fx-jaa015da/

men et 35mm er mere til helfigur... så ikke helt tosset alligevel jo

men min kammerat anbefaler dertil istedet et 28mm 

har han taget dette billede med  http://500px.com/photo/18049305

Fedt billede han har fået taget.. Vildt flot må hellere skynde mig ind og kigge på de to så så jeg kan få noget nyt grej, måske en tidlig julegave til mig selv )

og mange tak for hjælpen det er sku ikke helt nemt at finde ud af alle de ting

Anmeld

16. november 2012

tarkoflen

LuQa skriver:

mange tak  Ja det håber jeg også de har, det er en forfærdelig tid at gå igennem skal ind og ha abort på torsdag  

ja det er rigtig rart at ha noget at gå så meget op i når det hele ramler

Puha det er lang tid at skulle gå og vente

Anmeld

16. november 2012

LuQa

tarkoflen skriver:

Puha det er lang tid at skulle gå og vente

Ja der er en go sum tid til endnu :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.