min nye fotoside :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.728 visninger
33 svar
0 synes godt om
14. november 2012

LuQa

Nu bristede min drøm om ønskebarnet for alvog og står over for en abort så det bedste jeg kunne komme i tanke om at gøre for mig selv lige nu er at begynde at tage nogle flere billeder som er min helt store hoppy..

jeg har derfor lavet denne side på facebook som jeg håber i har lyst til at ta et kig på og evt syntes godt om for at følge med i 

siden er stadig under opbygning

der vil selvfølgelig kommer mange flere billeder løbende
mit mål er at komme mere igang med at ta' en masse fotografier og derved blive bedre til at tage og redigere billeder
og så selfølgelig for at komme lidt på afstand fra alt sorgen der er lige nu :/

linket står under alle hjerterne

-------------------------------------------------------------------------

http://www.facebook.com/#!/pages/Lucca-Photography/176910589114802

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Ploffer

LuQa skriver:

Nu bristede min drøm om ønskebarnet for alvog og står over for en abort så det bedste jeg kunne komme i tanke om at gøre for mig selv lige nu er at begynde at tage nogle flere billeder som er min helt store hoppy..

jeg har derfor lavet denne side på facebook som jeg håber i har lyst til at ta et kig på og evt syntes godt om for at følge med i 

siden er stadig under opbygning

der vil selvfølgelig kommer mange flere billeder løbende
mit mål er at komme mere igang med at ta' en masse fotografier og derved blive bedre til at tage og redigere billeder
og så selfølgelig for at komme lidt på afstand fra alt sorgen der er lige nu :/

linket står under alle hjerterne

-------------------------------------------------------------------------

http://www.facebook.com/#!/pages/Lucca-Photography/176910589114802

Hvor er det nogle flotte billeder Har liket din side, for jeg vil da bestemt gerne se mere

Anmeld

14. november 2012

LuQa

Ploffer skriver:

Hvor er det nogle flotte billeder Har liket din side, for jeg vil da bestemt gerne se mere

Tusind mange tak det er jeg rigtig glad for 

Anmeld

14. november 2012

nielsen80

Ville ikke gå forbi uden et kæmpe, har læst din anden tråd og krydset for, at horsens tog fejl. Hvor er det uretfærdigt altså, også endnu hårdere de lige skulle nå at give jer lidt håb.

Ser virkelig godt ud. Tager du kun billeder for din egen fornøjelse, eller tager du dem også nogle gange mod betaling?

Anmeld

14. november 2012

LuQa

nielsen80 skriver:

Ville ikke gå forbi uden et kæmpe, har læst din anden tråd og krydset for, at horsens tog fejl. Hvor er det uretfærdigt altså, også endnu hårdere de lige skulle nå at give jer lidt håb.

Ser virkelig godt ud. Tager du kun billeder for din egen fornøjelse, eller tager du dem også nogle gange mod betaling?

Tusind tak skal du ha, både for støtten og de fine ord ja det er en vild hårdt omgang  

jeg gør begge dele nogle gange søger jeg noget bestemt og så er det selvfølgelig gratis men tager også mod betaling efter bestilling

Anmeld

14. november 2012

nielsen80

LuQa skriver:

Tusind tak skal du ha, både for støtten og de fine ord ja det er en vild hårdt omgang  

jeg gør begge dele nogle gange søger jeg noget bestemt og så er det selvfølgelig gratis men tager også mod betaling efter bestilling

Skal nok synes om på face i hvert fald.

Anmeld

14. november 2012

LuQa

nielsen80 skriver:

Skal nok synes om på face i hvert fald.

Mange tak 

Anmeld

16. november 2012

LuQa

Kom frisk og hjælp mig )

Anmeld

16. november 2012

Kamulla

Hvor er det fint...

tager selv billeder, og støtter gerne op om andre som mig  

Anmeld

16. november 2012

LuQa

Kamulla skriver:

Hvor er det fint...

tager selv billeder, og støtter gerne op om andre som mig  

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.