min nye fotoside :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2012

Kay

super flotte billeder  hvis du har brug for en model at øve på må du gerne låne vores lille pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

Kamulla

LuQa skriver:

Mange tak

velbekomme.. kan se det går strygende... du ahr da flere tilhængere på FB end jeg... men bruger nu også mest min blog hehe

Anmeld

16. november 2012

LuQa

Kamulla skriver:

velbekomme.. kan se det går strygende... du ahr da flere tilhængere på FB end jeg... men bruger nu også mest min blog hehe

Tja indtil videre det står lidt stille lige nu var lige ikøreog lure på dine cover billeder det er kogle bildt gode billeder og hold op en smuk og fotogen søn du har skriv endelig hva din side hedder så jeg kan gengælde tjenesten

Anmeld

16. november 2012

Kamulla

LuQa skriver:

Tja indtil videre det står lidt stille lige nu var lige ikøreog lure på dine cover billeder det er kogle bildt gode billeder og hold op en smuk og fotogen søn du har skriv endelig hva din side hedder så jeg kan gengælde tjenesten

den hedder Camillas-copenhagen som bloggen

skal til at tage model billeder for en veninde jeg har som er proffsanger, nogle som er i band... glæder jeg mig til... udover det har jeg lige købt studie udstyr for mange penge (har problemer med lyset.. hehe.. for sønnen ødelagde min eneste studie lampe..)

og tak  

Anmeld

16. november 2012

LuQa

Kamulla skriver:

den hedder Camillas-copenhagen som bloggen

skal til at tage model billeder for en veninde jeg har som er proffsanger, nogle som er i band... glæder jeg mig til... udover det har jeg lige købt studie udstyr for mange penge (har problemer med lyset.. hehe.. for sønnen ødelagde min eneste studie lampe..)

og tak  

Okay det lyder da også vildt spændene ken jeg godt forstå du glæder dig til )

kan høre (og se) at du er en del længere end mig har ikke så meget foto udstyr endnu:/ men det kommer jo nok  

træls med lampen sådan er det vel med børn af og til hehe

Anmeld

16. november 2012

LuQa

Kay skriver:

super flotte billeder  hvis du har brug for en model at øve på må du gerne låne vores lille pige

Mange tak det skal jeg ha i tankerne

Anmeld

16. november 2012

Kamulla

LuQa skriver:

Okay det lyder da også vildt spændene ken jeg godt forstå du glæder dig til )

kan høre (og se) at du er en del længere end mig har ikke så meget foto udstyr endnu:/ men det kommer jo nok  

træls med lampen sådan er det vel med børn af og til hehe

det kommer helt sikkert... det vigtigste udstyr her har været mine primes...  jo en dyr hobby vi har... men glæder mig til at følge dig ihvertfald fine billeder og idéer du har 

Anmeld

16. november 2012

LuQa

Kamulla skriver:

det kommer helt sikkert... det vigtigste udstyr her har været mine primes...  jo en dyr hobby vi har... men glæder mig til at følge dig ihvertfald fine billeder og idéer du har 

Primes? Hehe. Ja er ikk så lang kan jeg høre )

men ser også frem til at følge dig ) og glæder mig til at se billederne af din veninde

Anmeld

16. november 2012

Kamulla

LuQa skriver:

Primes? Hehe. Ja er ikk så lang kan jeg høre )

men ser også frem til at følge dig ) og glæder mig til at se billederne af din veninde

hehe... primes er lysstærke objektiver med fast brændevidde... har et 50mm 1,4 samt et 85mm 1,4 så intet zoom

Anmeld

16. november 2012

LuQa

Kamulla skriver:

hehe... primes er lysstærke objektiver med fast brændevidde... har et 50mm 1,4 samt et 85mm 1,4 så intet zoom

Ahhh på den måde har kun et og det er zoom. 35-200 kan ikk lige huske brændevide :/ (for dårligt) Hehe men er ved at spare op har lige købt nu fin reflektor det er lidt mere overkommeligt end nyt objektiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.