Sanne og Pia???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2009

Mira0911

Lad os håbe der snart kommer gang i de fødsler... :O) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2009

Nanna1985

Jeg håber for jer begge at i snart har jeres baby i armene

PØJ PØJ

Anmeld

8. juni 2009

Mira0911

Nu skal der til at ske noget hos jer Piger... :O)

Anmeld

8. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Nu skal der til at ske noget hos jer Piger... :O)

Jo tak det ville da være dejlig... ringer til min jordemoder lige om lidt da jeg har utrolig mange smerter og sover næsten ikke

Anmeld

8. juni 2009

Pia

Her er der forsat heller ikke tegn på nogen fødsel..
Det er så irreterende  Skal først til jm på fredag.. og så vil hun jo nok lade det gå helt indtil mandag inden de vil sætte noget igang...

Heldigvis har jeg da ikke ondt eller noget som stakkels Sanne..
Så jeg kan jo egentlig ikke klage..
Men vil godt nok gerne have hende ud nu.. Syntes jeg bevæger mig som en elefant og kan ikke lave ret meget af gangen uden at jeg puster som en hest..
Og søvn ja det er sku en by en rusland.. Men det er også fordi jeg ikke kan ligge ordentlig..

Nå det var lige lidt brok her fra.. sorry..

Kh Pia.

Anmeld

8. juni 2009

Mira0911

Pia skriver:

Her er der forsat heller ikke tegn på nogen fødsel..
Det er så irreterende  Skal først til jm på fredag.. og så vil hun jo nok lade det gå helt indtil mandag inden de vil sætte noget igang...

Heldigvis har jeg da ikke ondt eller noget som stakkels Sanne..
Så jeg kan jo egentlig ikke klage..
Men vil godt nok gerne have hende ud nu.. Syntes jeg bevæger mig som en elefant og kan ikke lave ret meget af gangen uden at jeg puster som en hest..
Og søvn ja det er sku en by en rusland.. Men det er også fordi jeg ikke kan ligge ordentlig..

Nå det var lige lidt brok her fra.. sorry..

Kh Pia.

Brok er der altid plads til... :O) 

Anmeld

8. juni 2009

SaNiNa

Uuuuuh hvor er jeg dog træt af jordemøder, nå hun ville ikke gøre noget da hun helt bestem mente det var min krop som var ved at gå i fødsel og så kunne hun ikke gør noget... og hvis det blev ved i løbet af dagen skulle jeg ringe til fg og så skulle de tjekke mig... hvor kan man altså bare føle sig som igenting og at de er lige glad med hvor mange smerter man har...

Blev jo lovet fredag at jeg ville få løsnet hinder torsdag hvis jeg ikke hvade født men nu vil hun først gøre det når jeg er 14 dag over tid  (hvis jeg har gået drab så ved i hvorfor)

Så nu vil jeg tage en hav pernodiler og håb de linder lidt...

Anmeld

8. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

Uuuuuh hvor er jeg dog træt af jordemøder, nå hun ville ikke gøre noget da hun helt bestem mente det var min krop som var ved at gå i fødsel og så kunne hun ikke gør noget... og hvis det blev ved i løbet af dagen skulle jeg ringe til fg og så skulle de tjekke mig... hvor kan man altså bare føle sig som igenting og at de er lige glad med hvor mange smerter man har...

Blev jo lovet fredag at jeg ville få løsnet hinder torsdag hvis jeg ikke hvade født men nu vil hun først gøre det når jeg er 14 dag over tid  (hvis jeg har gået drab så ved i hvorfor)

Så nu vil jeg tage en hav pernodiler og håb de linder lidt...

Det var godt nok ikke en særlig behjælpsom JM....

Anmeld

8. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Det var godt nok ikke en særlig behjælpsom JM....

nej blev godt nok osse sur... syntes bare ikke det kan være rigtig... ville gerne lige været tjekket om jeg hvade åbnet mig mere, men nej nej så længe jeg mærkede liv ville hun ikke tjekke mig

Anmeld

8. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

nej blev godt nok osse sur... syntes bare ikke det kan være rigtig... ville gerne lige været tjekket om jeg hvade åbnet mig mere, men nej nej så længe jeg mærkede liv ville hun ikke tjekke mig

Synes du skulle ringe til FG.. De vil helt sikkert tror jeg,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.