Hvornår kunne i se at i var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

FrkZier

pcoramt skriver:

Hej damer  

jeg er i dag i uge 6+1 og har stortset ingen tegn på graviditet. Det eneste jeg har er lidt ømme bryster, og nogen gange mens. ligende smerter. Hvornår begyndte i at kunne se det på maven? Og hvilken følelse havde på det tidspunkt i graviditeten? 

jeg er 16+0 idag, og synes efterhånden godt man kan se jeg er gravid og ikke bare glad for kage - meeen tror også kun det er hvis man VED jeg er gravid, fremmede tror nok bare jeg er glad for kage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Frøken J.

pcoramt skriver:

Hej damer  

jeg er i dag i uge 6+1 og har stortset ingen tegn på graviditet. Det eneste jeg har er lidt ømme bryster, og nogen gange mens. ligende smerter. Hvornår begyndte i at kunne se det på maven? Og hvilken følelse havde på det tidspunkt i graviditeten? 

Årh, jeg var tæt på halvvejs første gang før det begyndte at ligne noget mavemæssigt.

Denne gang var lidt underlig symptommæssigt, for jeg havde INGEN symptomer før jeg var nok en 8 uger henne, og var total paranoid. Kunne ikke mærke jeg var gravid. Men så kom kvalmen og hele molevitten så også :-)

Anmeld

14. november 2012

Miin'Baby'Mus

pcoramt skriver:

Hej damer  

Jeg var mega opppustet fra dag 1 og så gik den automatisk over i en rigtig babymave - så ja, man kunne nok se det fra dag 1 

Anmeld

14. november 2012

pcoramt

Endnu engang tak for alle svarene  jeg ser meget frem til at mærke liv, og se maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.